duminică, 8 iulie 2012

Trairile launtrice......o povara greu de dus 149

              M-am uitat pe toate canalele tv. care au dat in direct dezbaterile pe marginea cererii de suspendare a Presedintelui Romaniei.....si votul de suspendare. Am urmarit cu mare atentie ce au avut de spus parlamentarii inscrisi la cuvint.....dar si ce a spus presedintele. 
           Ce am sesizat m-a uluit......multa ura, miniie si rautate. L-au pus.....verbal......la zid pe presedinte. S-au intepat, s-au balacarit parlamentarii.....parca erau la usa cortului. L-au acuzat de toate cele pe presedintele propus la suspendare....dar niciunul din USListi nu se uita la defectele lor si culmea nu-si mai amintesc ce au facut cind au fost la putere. 
           Razbunarea USListilor este cruda pentru PDListi si pentru presedinte....si spun ei ca o fac in numele poporului pe care l-au saracit 23 ani. 
          Presedintele Rominiei este pus la dispozitia poporului care prin referendum il suspenda sau nu. 
         Ma intreb si eu daca USLeul care este format din trei partide au dat.... sau vor da o lege.... care nu le mai permite celorlalte partide: PP DD, PRM, PNG si altele.....sa intre in parlament....atunci cu adevarat va fi dictatura??.
             Poate Bunul Dumnezeu ii ilumineza pe oameni...... si pe 29 iulie a.c vor vota cum trebuie pentru a fi un echilibru intre executiv, legislativ si presedinte. Prin ce fac USLIstii se creeaza un precedent foarte periculos.   
           Atita graba din partea USLeului.....incit mie imi da de gindit. Votul meu va fi impotriva dictaturii USL



         VA URMA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu