sâmbătă, 11 aprilie 2015

Trăirile lăuntrice...........o povară greu de dus 230


                         Mi-am dorit foarte mult să merg în pelerinaj în Țara Sfîntă..........dorința mi s-a împlinit abia anul acesta în perioada 1-6 aprilie. Am uitat de infirmitate de dureri........și am mers pe urmele lui Iisus fără poticneli sau alte probleme fizice. Este singura ieșire din țară........și cred că și ultima. În avion am avut ceva probleme.......mi-a curs sînge din nas.......dar s-a rezolvat. Trăirile pe care le-am avut la Ierusalim, Nazaret, Betleem și Ierihon sunt unice. Toate informațiile primite și tot ce am văzut și simțit sunt foarte importante pentru mine........pentru desăvîrșirea mea spirituală. Energia cu care m-am încărcat și conștientizarea sacrificiului lui Iisus pentru mîntuirea noastră mă face să mă căiesc de păcatele făcute cu gîndul, vorba și fapta.......și să încerc să-i iert pe dușmanii mei.........să-i iubesc.......și să mă abandonez divinității în caz de suferință.
                           Momentele trăite în Bisericele și Mînăstirile din Ierusalim, Nazaret, Betleem și Ierihon nu pot fi exprimate în cuvintele prea sărace pentru a reda stările trăite. Am înțeles care este esența Creștinismului.........abia acum la bătrînețe........totul este iubire și iertare..........iar tot ce este lumesc este deșărtăciune.
                              
                              Vă doresc un Paște luminat și liniștit!!!!



           VA URMA



             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu