sâmbătă, 10 martie 2018

Trairile launtrice...o povara greu de dus 271

MĂ GÂNDESC......CU SCÂRBĂ.....la cei de la putere......care fac circ.....tot mai des..... uitând că au de guvernat o țară.....ci nu o adunătură de indivizi care au probleme cu legea. Parcă este un BLESTEM pe țara aceasta ca după aproape 3o de ani de așa zisă DEMOCRAȚIE......câștigată prin pierderi de vieți în ,,revoluția,, din 1989.....să se treacă la un totalitarism, la cenzură și la suprimarea unor libertăți. Mor oameni din cauza lipsei de medicamente, infecțiilor spitalicești, din epuizare fizică......fiindcă muncesc 12-15 ore pe zi......mor oameni de foame, de frig, pleacă oameni din țară. Oare ce fac guvernanții? Într-un an și 2 luni au schimbat două guverne......nu știu.....dacă pe criterii de incompetență sau că prim miniștri nu au fost pe placul președintelui partidului. Acesta invocă mereu ,,statul paralel,, care a acaparat instituțiile de stat și care le ,,fabrică,, politicienilor......dosare de corupție. Presa spune și scrie altceva: că acei politicieni corupți cu dosare în cercetare la DNA sau în curs de judecare......sau condamnați cu suspendare se răzvrătesc împotriva justiției.....și chiar fac legi ca să-i disculpe pe ei.......și legi care le limitează independența magistraților. Eu nu mă pricep la politică.....dar mă întreb și eu......dacă un astfel de partid care prin promisiuni mincinoase a ajuns la putere.... dar care nu este în stare să guverneze.......pentru că președintele partidului care nu poate fii prim ministru..........fiindcă este condamnat cu suspendare și mai are și alte dosare în anchetă la DNA și un dosar în curs de judecare......creează tot felul de conflicte......ținându-i pe cei din conducerea partidului sub teroare.....cu o disciplină de dictator.......deci mă întreb......acest partid nu poate fii scos în afara legii???


                                       VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu