joi, 6 decembrie 2018

TRĂIRILE LĂUNTRICE......o povară greu de dus 321




                 Cei de la putere au uitat de categoriile defavorizate.....de persoanele cu dizabilități......copii, tineri, adulți......de cei vitregiți de soartă dar și de societate. Persoanele cu nevoi speciale......care nu au o familie potentă financiar.....devin o povară nu numai pentru familiile lor dar și pentru societate. Acești oameni sunt etichetați de societate......sunt ignorați de instituțiile de stat atât cei cu dizabilități cât și familiile lor: părinți, frați sau alți aparținători. Legile privind această categorie de persoane sunt stufoase.....greu de interpretat. Birocrația este o piedică în calea acestor persoane.....mă refer la situația din țara noastră.....fiindcă în străinătate am înțeles că persoanele cu dizabilități sunt respectate și ajutate.....atât financiar cât și medical. Eu scriu în cunoștință de cauză fiind persoană cu handicap din naștere.....și din nefericire și fiica mea este persoană cu handicap. Eu am ajuns la vârsta de 68 ani.....am lucrat 30 de ani.....și am o pensie.....dar.....fiica mea care are 37 ani fiind în evidență la medicul de familie cu boala ei......cu greu își găsește un servici. Se știe că angajatorii nu angajează persoane cu handicap......mai ales angajatorii locali.....care se informează direct la medicii de familie. Deci România reală.....asta este.....cu necazuri de tot felul......cu sărăcie și multă suferință.....NU ROMÂNIA LUATĂ CU ,,JAPCA,, DE POLITICIENII DE LA PUTERE!!! O mână de oameni care au ,,furat,, țara asta.....care trăiesc în huzur.....și care abuzează de funcțiile politice pe care le au.....și când sunt prinși......și condamnați fug din țară sau modifică legile în favoarea lor. Nu vor să facă pușcărie.....nu vor să le fie confiscate averile furate.....de aceea sacrifică o țară.....pentru a scăpa ei ,,basma curată,,  Nu-mi este milă de hoții cu funcții politice care au sărăcit țara asta și care o dată ajunși la putere vor să-și spele dosarele......prin AMNISTIE ȘI GRAȚIERE.....fără să răspundă în fața legii.....vor să-și câștige libertatea prin tot felul de viclenii și abuzuri de putere. Cei de la putere.....lideri și slugile lor.....se folosesc de banii publici ca de banii personali. Cât sunt în funcție.....se plimbă pe banii publici în lumea asta largă.....își permit luxul și confortul din banii publici. Ei taie, ei spânzură......calcă pe cadavre.....pentru a-și face interesele lor personale.....nicidecum interesele poporului!!!! NOI NU-I MAI VREM.....NU-I MAI VOTĂM!!!! NE-AU MINȚIT.....NE-AU ÎNȘELAT AȘTEPTĂRILE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu