duminică, 24 aprilie 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 57

              

                        Sfintele sarbatori de Paste sa va aduca liniste si pace in suflet, multa bucurie, sanatate, fericire si puterea de a darui si a ajuta semeni.
                                 HRISTOS A INVIAT!
   
       Este urarea mea de PASTE  celor din familie si tuturor celor care-mi citesc blogul.
      Cititorului fidel al bogului meu, DLUI Mihai, ii doresc sa aiba parte de o fata buna cu principii sanatoase de viata..... si anul acesta sa concretizeze casatoria.....mult asteptata.

2 comentarii:

puiu mihai spunea...

Va multumesc si eu ,doamna, pentru gandul dumneavoastra frumos,nu caut sa ma insor cu orice pret chiar daca ma cam apropii de pragul de sus al varstei optime pentru a-ti face o familie,vorba Adelinei , ,,ce-i al meu este pus de-o parte''.
Din toate relatarile dumneavoastra eu am ajuns la concluzia ca sunteti o luptatoare,nicidecum ,,o plangacioasa'',ati plecat din prima zi de viata cu-n mare dezavantaj,iar pe parcurs viata nu a fost chiar blanda cu dumneavoastra,dar cu toate astea ati reusit sa razbiti,sa cresteti si sa educati un copil singura. Dumneavoastra sunteti o invingatoare,nici vorba de ,,invinsa".
Perfectiunea este un ideal,nu poate fi atinsa de catre oameni,doar Dumnezeu este perfect,noua muritorilor nu ne ramane decat sa tindem spre ea, spre aceasta Fata Morgana!
Va urez sanatate si La Multi Ani si pentru ziua onomastica de Sfantul Gheorghe si inchei cu o mica rugaminte:pe viitor va rog eu frumos sa ma tutuiti,bine?

Geta spunea...

Dle Mihai, trebuie sa mai treaca mult, ca sa va tutuiesc, desi sunteti pentru mine, ca si copilul meu, avind in vedere virsta, dar va respect pentru SPIRITUL dvs.care este mult evoluat...asa dupa cum vad eu...prin puterea mea intuitiva. Eu am un mare defect...acela de a considera ca toti au acces la ce am eu...si ca-mi pot daslusi...ce spun eu...printre rinduri. Daca eu v-am urat ca anul acesta 2oll va va aduce casatoria mult asteptata...luati ca atare urarea...sau considerati...referitor la virata dvs...ca un prag psihologic...pentru partenera. Oricum, cind este soarta sa vina, vine ea si pe neasteptate. Important este ca anul acesta va aduce o mare schimbare in viata dvs.Da, asa este, si eu tind catre perfectiune...exprimarea mea a fost mai putin elastica...vreau...dar asta nu insemneaza ca si ajung...importanta este dorinta. La virsta mea nu mai pot sa lupt cu problemele vietii ca la tinerete. Acum scopul meu este altul...ca zilele pe care le mai am de trait, sa le traiesc in liniste si pace. Da, ma declar "invinsa" de URITENIA acestei realitati. Fiind RAC, ca zodie, sunt o incurabila talmacitoare de cuvinte, idei, stari, emotii... de aceea nu-mi mai doresc razboiul, lupta permanenta cu oamenii... pentru a cistiga putin cite putin pe tarim material....dar in fond sa pierd ce este mai de pret pe tarim spiritual. Nu sunt suparata pe oameni ci doar INDIGNATA de ceea ce fac unii dintre oameni. Imi va trece.

Trimiteți un comentariu