vineri, 30 martie 2012

Trairile launtrice........o povara greu de dus 140

            Dupa aproape doi ani de asteptare mi s-a aprobat dosarul cu actele medicale..... depus la Casa de sanatate pentru tratamentul gratuit cu INTERFERON. Pe data de 29 martie 2ol2 am inceput "aventura" cu terapia de interferon pe o perioada de 3 luni. Mi s-a dat internare pe o zi. Fiind la prima injectie am fost tinuta sub observatie. Mi s-au facut analize, ecograf si EKG. La zece minute dupa injectie am simtit un gust mentolat in git si o apasare a toracelui. A trecut aceasta senzatie dupa 2o de minute. Pina la ora 21,30 nu am mai avut nicio reactie adversa. Asa ca am rugat-o pe doctora sa-mi dea drumul acasa. Doctora nu prea a fost de acord..... dar la insistenta mea mi-a dat drumul. Mi-a spus ca daca fac temperatura sa iau algocalmin cu paracetamol. Dupa ce am ajuns acasa la o jumatate de ora m-au cuprins niste frisoane de-mi clantaneau dintii in gura. Frisoanele au tinut 30 de minute..... dupa care s-a declansat temperatura. Dupa ce mi-a scazut temperatura am adormit. Dimineata m-am sculat cu un cap limpede fara oboseala de alta data. Interferonul asociat cu alt medicament.....asa cum fac eu tratamentul....dau reactii adverse pe care unii pacienti nu le tolereaza si intrerup tratamentul.
                      Sper ca aceasta terapie cu interferon sa-mi fie de folos.


VA Urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu