luni, 29 aprilie 2013

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 158

              
                    ESTE  SAPTAMINA MARE A PASTELUI cind eu ma SPOVEDESC SI IMPARTASESC. Asa ca Mister Gigi te iert pentru tot ce mi-ai facut de alungul a 33 ani si incerc sa si uit. Cu siguranta n-am sa uit curind ce mi-au facut surorile tale.....mie si fiicei noastre. Am sa-i iert si pe dusmanii mei din localitatea ta de domiciliu......care au birfit pe seama mea si a Adelinei.....fiica noastra. DUMNEZEU stie ce are de facut cu fiecare......ce incercari si lectii de viata le da la fiecare. 
                 UITAREA este mai grea decit IERTAREA.......de aceea probabil nu pot uita ce mi-a facut o fosta iubita de a lui Mister Gigi in ziua de 4 noiembrie 1981 cind am nascut-o pe Adelina. Abia fusesem adusa din sala de operatie in salon.....ca si m-a luat in primire......o individa care nascuse si ea.....ma blestema de zor si pe mine si pe fata mea abia nascuta. Nu stiam cine era si de ce-mi blestema fata cu atita ura. A intervenit o doamna care nascuse si ea.....si ii spunea individei care ma blestema pe mine si pe fata mea...."draga nu mai blestema fetita asta abia nascuta, ca nu are nici o vina si nici dinsa nu are nici o vina, amindoua sunteti victimile aceluiasi barbat". Dupa ce mi-am revenit din anestezie.....doamna mi-a explicat ca individa traise cu Mister Gigi inainte de a ma casatori eu cu el......si ca aceasta ramasese gravida, el nu si-a dorit copilul si a pus-o sa faca avort. Aceasta a facut intrerupere de sarcina.....intr-un mod rudimentar.....si nu a mai ramas gravida mult timp.....desi se casatorise.....si sotul ei vroia copii. A facut tratamente.....a mers la Sovata. A ramas gravida dupa multi ani de tratament......dar acum nu se mai oprea din "facut copii". Ea nascuse al treilea copil.....mai avea doua nasteri de facut si avea voie sa faca intrerupere de sarcina in mod legal. Individa era foarte suparata pe Gigi si vroia sa se razbune cu orice pret pe el. Ocazia a fost nasterea fetitei lui Gigi.....sa blesteme si sa ocareasca. Aceasta individa este din localitatea de domiciliu a lui Mister Gigi.....nu are rost sa-i spun numele.....acum este BABA si ea.....daca nu o fi dat cotul. 
                      Probleme am avut si cu o alta individa....tot din aceeasi localitate cu Mister Gigi care spunea ca este verisoara lui......care chipurile il apara de mine si fiica lui. Aceasta facea fel de fel de intrigi.....ii ducea "cadine" lui Mister Gigi.....ma reclama anonim.....imi facea fel de fel de sicanii. Femeia asta m-a sicanat vreo 25 de ani. Cind a obosit ea.... de atita rau pe care mi l-a facut.....a venit la mine si si-a cerut iertare......si mi-a spus....."tot dumneata o sa ai grija de Gigi, fiindca nici o femeie cu care se distreaza acum n-o sa aiba grija de el"......si ridea. Adevarul este ca unde stau eu.....sunt inconjurata de foste iubite ale lui Mister Gigi.....altadata se incaierau pentru el......acum cind le-am spus ce a patit......au zis ca nu le intereseaza.  
                      Multe sunt de spus.......oricum se intelege ca lui Mister Gigi i-a placut viata.....nici vorba de a fi un familist convins......de aceea nu si-a dorit familie si nici copii. Cu Adelina s-a purtat exact ca un strain......l-a durut in cot de ea. Poate si pe ea......o va durea in cot?......ce ziceti?......cei care o judecati pe Adelina?......surori si asa zisi prieteni?. Voi ati avut parte de el......voi ajutati-l.....!!!!!


           VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu