marți, 2 aprilie 2013

Trairile launtrice......o povara greu de dus 157

                          Sunt bulversata de birfele care se fac in localitatea de domiciliu a fostului sot......la adresa fiicei noastre. Oamenii din aceasta comunitate o judeca foarte aspru pe Adelina fara sa cunoasca adevarul adevarat. Am sa le explic eu..... cum s-au derulat problemele din asa zisa.....viata....a noastra de familie. Casatoria mea cu fostul sot....impreuna....a durat 8 luni.....si trei ani separati.....procesul de divort a durat 3 ani. Fostul sot a dat divort de mine......motivele de divort fiind inventate de fostul sot......si nu cele adevarate adica "IMIXTIUNEA surorilor fostului sot in casnicia noastra". De peste 30 ani.....mai intii eu..... si apoi fiica mea am avut parte....in mod indirect......de rautatile acestor femei......care mai tot timpul s-au razbunat pe noi. Cu ocazia accidentului cerebral pe care l-a suferit fostul sot.....a iesit la iveala firea lor rautacioasa si razbunatoare......dovedite......mai ales......prin ura pe care ne-o poarta cele doua surori care locuiesc in jud. Valcea. Le-a mincat atit de mult limba incit m-au birfit si in salonul unde a fost internat Gigi....fara rusine si remuscare.....au uitat ca sunt in virsta si ca ar trebui sa fie mai "SMERITE".....fiindca suntem......si......in POSTUL PASTELUI.
                              Deci vreau sa stie cei care o birfesc pe Adelina ca eu sunt divortata de tatal Adelinei de 30 ani......ca m-am recasatorit........si dupa 13 ani de casnicie.....al doilea sot a decedat. Am locuinta mea proprietate personala...... Adelina este fiica lui Gigi......ii poarta numele de POPA.....si spre linistea lui MISTER GIGI..... sau facut testele ADN la Institutul Mina Minovici Bucuresti care confirma ca Adelina este fiica lui. Cu toate astea tatal ei nu s-a interesat de Adelina asa cum trebuia s-o faca un tata responsabil. A vazut-o la Institutul Mina Minovici la 3 luni si apoi a mai vazut-o la virsta de 3-l0-l9 ani.....de la 20 la 32 ani.....virsta ei de acum.....a vazut-o mai des....dar pe chefuri.....invitata fiind la domiciliul lui.....atunci cind nu mai erau rude prin casa lui.....sau alte persoane pripasite prin "disputata" lui casa..
                        Mister Gigi s-a purtat cu fiica lui......urit.....a jignit-o....chiar a injurat-o. Asa cum am scris in alta postare nu l-a interesat soarta fiicei lui. Pretentiile surorilor de a avea grija de el.....Adelina.....numai pentru ca i-a platit o pensie de intretinere..... pe chefuri!....cu chiu cu vai.....sunt absurde. Gigi nu a investit nimic in folosul fiicei lui.....fiindca el a trait in mod egoist..... numai pentru persoana lui.....dar au mai beneficiat "mult si bine".... si altii.....rude!!.....si straini!!... de pe urma lui.....care acum dau "bir cu fugitii".
                         Adelina a avut mari probleme de sanatate......niciodata tatal ei nu a fost la capatiiul ei. S-a operat in anul 2003.....si ea a avut nevoie de tatal ei.....macar de a o incuraja.....dar Mister Gigi a refuzat sa vina la spital la ea. Asa ca Adelina nu trebuie judecata de cei care Slava Domnului au "supt" destul de pe urma lui Gigi.....si cind vad ca este vorba de a avea grija de el......dau bir cu fugitii.....si incearca in disperare sa o determine pe Adelina sa aiba grija de Gigi......si ei sa profite in continuare de pe urma lui. Unii au incercat sa medieze impacarea lui Gigi cu mine pentru al lua la mine in apartament sa am grija de el.....desi eu nu am nici o obligatie fata de el......si nici o calitate.....si nici n-ar fi acceptat Gigi. Nu inteleg de ce acesti oameni scot pe gura vorbe aiurea.....care este interesul vostru fratilor?.....cu ce va deranjat Adelina? Dar si eu? Va stam voua in cap?.....de nu aveti loc de noi?. Voi care-l "sapati" si abia asteptati sa-l dati la "gunoiul politic" pe Mister Gigi.....prietenul vostru.....bun de lingusit.....folosit.....si apoi tradat.
                      Nu domnilor......nu eu am obligatii fata de GIGI..... si DVS......probabil.... cei care ati incercat medierea unei eventuale impacari......si alte tertipuri. N-o mai birfiti pe Adelina in fel si chip....fiindca nu cunoasteti adevarul.....stiti numai ce v-au spus Gigi si surorile. Nu-i sunteti buni prieteni daca incercati sa faceti intrigi inre tata si fiica. Vreti sa ramineti dusmanii Adelinei dar si ai lui Mister Gigi?
                       Adelina va face pentru tatal ei.....ce o lasa inima ei.....si BUNUL DUMNEZEU.
                       Asa ca nu va mai amestecati in treburile altora.....ca nu stiti care este realitatea si relatia dintre tata si fiica. STITI CA "SINGELE APA NU SE FACE" si eu as zice ca "NICI NU SE BEA".


           VA URMA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu