duminică, 14 iulie 2013

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 169


                    

                      Dupa data de 2 iulie a.c.....cind fiica mea si a lui Mister Gigi.....a luat hotarirea de a intrerupe legatura cu tatal ei......o perioada......datorita unor rude apropiate ale acestuia......care au amenintat-o ca daca merge la tatal ei si mai tine legatura cu el......o bat.....si multe alte amenintari......eu am consultat un avocat.....si vom actiona in litera legii.....cind va fi nevoie......doar nu traim in jungla......suntem in secolul XXI......deci si rudele fostului sot ar trebui sa fie mai omenoase si mai civilizate..
                           Azi 14 iulie 2013 cind eu am implinit virsta de 63 ani.......am luat hotarirea de a nu mai privi si trai in trecut......de a nu mai avea de a face cu persoanele care mi-au facut rau in trecut.....si care nici acum nu au incetat sa ma urasca pe mine si pe fiica mea Adelina......care le sta ca "sula in coasta".
                       Am incercat o conciliere......mai mult pentru fiica mea.....dar si pentru sufletul meu......insa spre parerea de rau a Adelinei......totul a fost zadarnic......datorita rudelor apropiate ale lui Mister Gigi.
                        Atit eu cit si fiica mea avem nevoie de un climat de liniste......si cred eu......ca.....si Mister Gigi are nevoie de liniste......asa ca fiecare cu viata lui......iar.....Adelina sa fie lasata in pace.
                          Adelina poate trai fara "averea" tatalui ei......dar....surorile nu pot trai!!!.....se vede treaba......de aceea se "razboiesc" cu noi si incearca sa-l deposedeze de bunuri pe fratele lor. O sa-l lase si fara casa si o sa-l duca la azil la Maciuca......acesta le este planul
                     Eu le doresc sa-si puna planul in aplicare.......daca pot......fiindca si BUNUL DUMNEZEU ARE UN PLAN CU ELE!!
    

             VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu