miercuri, 24 mai 2017

Trăirile lăuntrice......o povară greu de dus 251

        






 Mă gîndesc.....că vîrsta mea și neputința fizică mă împiedică să protestez.....dar atitudine pot avea!!!!! În mod deosebit mă interesează situația persoanelor cu handicap.....mai ales a celor din orașele mici.....unde spiritul civic nu prea există. Eu sunt persoană cu handicap din naștere.....de bine de rău.....am o pensie pe cei 30 ani de muncă și o indemnizație de handicap pentru gradul doi de handicap.....și îi înțeleg foarte bine pe cei cu handicap. Sunt persoane cu handicap care au studii superioare, masterate dar care nu au un loc de muncă.....trăiesc pur și simplu din indemnizația de handicap care este insuficientă. Societatea nu face nimic pentru acești oameni.....nu există legi clare pentru angajarea acestora.....dar nu există nici bună voință sau compasiune.....există doar răutate și batjocură!!!!!!





VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu