miercuri, 24 mai 2017

Trăirile lăuntrice......o povară greu de dus 249

            GÎNDESC.....ȘI.....EXPRIM!!!! DAAA.....pe mine mă fascinează PIAȚA.....o lume interesantă....și bine de studiat....de către specialiști. Este locația unde se formează negustorii ca buni oratori și magicieni. Am multe cunoștințe care vînd în piață producția proprie sau a altora....de ani mulți. Acești oameni au școala vieții.....știu ce să facă pentru a-și vinde marfa repede și la un preț bun pentru ei. Unele doamne ,,piețoaice,, bune de gură și îndeajuns de clevetitoare au promovat concurența la vînzare.....prin adevărate ritualuri specifice zonei. Eu merg în piață sîmbăta și duminica.....și socializez cu ,,precupețele,,.....îmi place să mă tocmesc la preț!!!! Imaginați-vă o astfel de persoană într-un alt loc de muncă.....căreia i s-a imprimat în creier stilul de ,,precupeață sau piețoaică,,!!!!!!!


 VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu