sâmbătă, 2 decembrie 2017

Trăirile lăuntrice.......o povară greu de dus 259

         


         MĂ GÎNDESC.....la cei care vin pe lumea asta fără un dram de NOROC hărăzit de Dumnezeu.....și care sunt urmăriți de ghinioane toată viața.....zbătîndu-se ca peștele pe uscat......pentru orice le oferă viața......mai mult rău decît bine. Din această categorie de oameni ,,ghinioniști,, fac și eu parte. M-am obișnuit cu NENOROCUL ȘI CU GHINIOANELE. Orice gîndesc și fac este interpretat greșit.....și uite așa......stîrnesc forțele potrivnice.....care declanșează adevărate furtuni de ,,ghinioane,, asupra mea. Invidie, dușmani la tot pasul......răzbunări fără motiv.....Oare de ce? mi-am pus eu întrebarea! Tot eu mi-am răspuns: poate sunt un ,,om rău,, și nu conștientizez eu. Dar nu este așa: chiar sunt un ,,om bun,, iar această bunătate a mea este generatoarea de NENOROC ȘI GHINIOANE. Poate că Dumnezeu vrea ca eu să am o evoluție spirituală......pentru a cîștiga ÎNȚELEPCIUNE PRIN SUFERINȚĂ. Văd că de același TRATAMENT DIVIN are parte și fiica mea care este urmărită de NENOROC ȘI GHINIOANE cu ghiotora. N-o suportă mai nimeni.......și nu este de ajuns că nu o suportă.....că-i fac...și rău.....efectiv. Dezamăgirea mea este că am constatat că BUNĂTATEA MEA nu este apreciată.....chiar este o stare care atrage tot ce este negativ în oamenii cu care mă intersectez eu în viața aceasta. Oare ce legi acționează în universul acesta??? FIINDCĂ MĂ GÎNDESC.....și la cei care vin pe lumea asta cu mult NOROC HĂRĂZIT DE DUMNEZEU......FĂRĂ GHINIOANE......FĂRĂ SUFERINȚĂ. Viața le servește pe TAVA VIEȚII numai bucurii, iubire și fericire. Am înțeles povestea însușirii lecțiilor de viață.....dar nu înțeleg de ce atunci cînd îți îsușești lecțiile de viață.....măcar la sfîrșitul vieții să ai parte de liniște în suflet, de iubirea semenilor și a familiei. Nu mai vreau să am parte de ură, invidie și răutate.....de aceea mă detașez de tot.....nu mai vreau pe nimeni în jurul meu!!!!!


VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu