duminică, 24 decembrie 2017

Trairile launtrice....o povara greu de dus 261

MĂ GÎNDESC....LA ULTIMUL DRUM AL REGELUI MIHAI, LA ÎNTOARCEREA LUI ACASĂ PENTRU ÎNTOTDEAUNA!!! Bunicul dinspre mamă și tatăl meu.... mi-au vorbit..... cînd eu eram copil.....acum 6o-67 ani.....despre Regele Mihai, despre REGII ROMÂNIEI. În anul 1990 cînd am citit în presă că Regelui Mihai nu i-au permis..... autoritățile.... intrarea în țară.... am hotărît să citesc despre rolul Regelui Mihai în istoria României.....mai ales că eu nu știam mai nimic despre Rege despre Monarhie. Am recuperat puțin cîte puțin din informațiile referitoare la Regele Mihai și familia lui regală. Am aflat multe din culisele istoriei......informații care mi-au permis să-mi formez niște convingeri și o părere despre REGELE ȘI OMUL MIHAI. Personalitate puternică cu o altfel de gîndire.....un vizionar, un șef de stat cu o înțelepciune deosebită și o blîndețe vădită un mare patriot și iubitor de țară și popor. Discursurile ținute în Parlamentul României.....interviurile date de Regele Mihai scot la iveală o gîndire profundă, o bunătate și o moralitate creștină cu principii și valori.....adevărate repere de identitate, demnitate și onoare. Dacă poporul român avea răbdare să-l cunoască mai bine, să-l descopere ca om și șef de stat......poate că era în folosul nostru al românilor. REGELE MIHAI va rămîne în memoria poporului român un model......un exemplu de creștin care a știut să ierte și să treacă peste toate nedreptățile care i s-au făcut. A murit la vîrsta de 96 ani cu speranța că va exista un ,,MÎINE,, pentru împlinirea visului lui. Deși în exil.....gîndul și inima lui au rămas la ROMÂNIA!!! A decedat la data de 5 decembrie 2017 în Elveția unde a trăit cea mai mare parte a exilului. Va fi înmormîntat la data de 16 decembrie 2017 la Catedrala din Curtea de Argeș lîngă soția lui Ana..... decedată în anul 2016.


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu