luni, 22 noiembrie 2010

Trairile launtrice.........o povara gtreu de dus XXXVI

             Ceea ce va spun despre persoanele nascute in zodia RACULUI va spun din observatiile mele personale facute, de alungul timpului, pe multe persoane nascute in zodia RACULUI. Manifestarile lor sunt diferite, in functie de firea lor, de educatia lor din familie, de educatia facuta prin pregatirea lor pentru viata, de instructia lor.Unii se exteriorizeaza usor, altii mai greu.......importanta este comunicarea in astfel de studii. Eu am avut parte de oameni care au acceptat un astfel de "joc" psihologic........ si ne-am fost de folos reciproc, in sensul ca ne-am inteles mai bine pe noi, fiecare avind in fata, manifestarile, dorintele, sentimentele.......comportamentul in familie, in societate......a celorlalti. Ne-am corectat...... defectele de caracter.....gindirea si optica..... gresite......am renuntat la multe idei fixe, obiceiuri, manifestari, dorinte, sentimente.......framintari launtrice.... chiar.......in functie de constatarile facute reciproc. In urma acestor studii  am incercat sa-mi tin EUL, SINELE sub control pentru a nu ajunge la o criza a personalitatii.
            Acum e cazul sa va spun...... cum mai sunt vazute.....persoanele nascute in zodia RACULUI.
 Datorita imaginatiei lor debordante..... persoanele nascute in zodia RACULUI mai exagereaza starile, situatiile din viata lor....... ca urmare a trairii lor intense.......de aceea de multe ori sunt considerati mincinosi.
Banuielile si indoielile RACILOR ii fac.... putin vicleni..... fiindca uneori "intind coarda prea mult"pentru a cunoaste cum gindesc partenerii........folosindu-se apoi de slabiciunile lor.
         Majoritatea  RACILOR studiati de mine.... gindesc negativ........au probleme de sanatate in zona ficat, fiere, pancreas, au probleme cu sistemul osos, fac usor depresii in urma unor socuri.......si au un semn remarcabil pe partea dreapta........ii caracterizeaza timiditatea.......dar dupa ce ii "caleste" viata...... devin cei mai taiosi in replici si de temut adversari. Cad usor in ispita.....dar foarte repede se redreseaza. Deci ei pot sa se debarasese de viciu.... daca vor cu adevarat. Sunt persoane analitice si foarte profunde. Au si parti rele dar si parti bune......important este ca in cele mai multe cazuri isi inving agresivitatea verbala si fizica......se cearta ei cu ei....... pentru ca..... daca recurg la asa ceva....... este ca nu mai suporta presiunea psihica, stresul..... si vor astfel sa se elibereze de tot ce nu-i onoreaza.......fiindca sunt persoanele care tin cel mai mult la ONOARE.

VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu