vineri, 4 martie 2011

Trairile launtrice.........o povara greu de dus 51

              Am incercat sa inlatur din sufletul meu starile emotionale traumatizante prin tehnicele de eliberare emotionala. La unele aspecte care compun trauma psihica, am reusit.......dar sunt aspecte emotionale care au ramas tot atit de vii in trairile mele sufletesti.......asa ca o sa perseverez......practicind in continuare.... tehnicile de eliberare emotionala. Ele apar atunci cind revad persoanele si locurile care mi-au provocat starile emotionale traumatizante......dar si atunci cind intimplarile altora se aseamana cu incercarile mele de viata. Cind retraiesti o stare emotionala de mult traita.......durerea este si mai mare. Trairile emotionale traumatizante.... repetate....sunt mai greu de eliberat......daca persoanele traiesc in acelasi mediu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu