marți, 5 noiembrie 2013

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 190


                   
                         Nu-mi place sa repet......si nici sa fiu toleranta la infinit.....de aceea am sa incep demersurile la autoritatile indriguite sa ne faca dreptate si in acelasi timp sa ne apere pe mine si pe fiica mea. Din luna februarie 2013 eu si fiica mea suntem hartuite de rude apropiate ale fostului sot dar si de prieteni sau dusmani ai acestuia pentru niste chestiuni care pe noi nu ne intereseaza. In urma cu 30 de ani fiecare si-a ales drumul lui. Zeci de ani fostul sot nu si-a recunoscut propria-i fiica......nu a vrut sa stie de ea. El s-a comportat mai rau decit un strain fata de fiica lui......datorita celor doua surori din jud.Valcea......care o urasc de moarte pe Adelina pentru simplul fapt ca este mostenitoarea lui. Aceste femei dau telefon si ne ameninta in fel si chip......lanseaza fel de fel de zvonuri.......se folosesc de diverse persoane.......dusmani ai fostului sot sau prieteni.......dupa caz......pentru a ne acosta pe strada amenintindu-ne sau facindu-ne de ris in plina strada. O urmaresc pe Adelina......pentru a afla unde lucreaza......pentru a-i crea probleme la servici. 
                       Eu nu mai accept aceasta hartuire si apelez la lege. Mister Gigi stie cum sora lui dadea telefoane Adelinei.......si mai stie ce intrigi a facut sora lui.......ca s-a batut cu cealalta sora......pe ce credeti?......pe casa lui si nu numai. Mai stie ca dusmanii lui sunt si dusmanii Adelinei care au incercat s-o bata pe strada in RmValcea......amenintind-o ca daca vine in localitatea de domiciliu a lui......"ii rup picioarele".
                        Adelina si eu vrem liniste nu mai toleram nimic......exista lege si pentru rudele apropiate ale fostului sot.



            VA URMA
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu