vineri, 1 noiembrie 2013

Trairile launtrice........o povara greu de dus 189



                    Acum......la virsta mea......totul este studiu si cercetare. Nimic nu ramine neobservat si necomentat. Asa sunt eu mai interesata de ce se intimpla in jurul meu, in societatea romaneasca, in lume. Cartea, computerul, presa scrisa si vizuala, bibloteca.......sunt instrumentele mele de lucru. Nu vreau sa ma rup de realitate de aceea incerc pe cit este posibil sa mentin legarura cu oamenii in general. Comunicarea este elementul de baza in tot ce fac eu. Poate ca la tinerete nu am avut nici timp dar nici pricepere. Acum SLAVA DOMNULUI......am timp berechet......dar si experienta. Fac asta nu numai pentru sufletul meu dar si pentru a-i indruma pe cei mai tineri sa lupte pentru idealurile lor, sa fie mai patrioti, si mai hotariti, sa schimbe tot ce este rau in tara aceasta. Acesti tineri au nevoie de sustinerea noastra a celor care acum nu mai suntem activi datorita virstei dar putem sa-i tinem pe ei la curent cu tot ce se intimpla in tara si in lume.
                        De ceva timp ma uit la NASUL TV. Sunt citeva emisiuni care mi-au atras atentia prin ineditul lor. Emisiunea lui Radu Moraru este pe sufletul meu. Face omul acesta niste dezvaluiri care ma uluiesc Aflu niste informatii care altfel nu le-as fi putut afla. Are mult curaj omul acesta.....dar are si invitati pe masura.
                        Aceasta televiziune nu este nici cu puterea si nici cu opozitia este cu adevarul si cu poporul.
                        Am vazut ca sunt invitati in emisiuni tineri foarte bine pregatiti care au alte puncte de vedere si care au in singe patriotismul si dragostea de tara ceea ce de mult nu am mai vazut asa ceva. Protestele care se fac la Bucuresti si aproape in toata tara sunt facute in majoritate de tinerii care se gindesc la viitorul lor si al urmasilor lor. Am auzit tineri vorbind despre schimbare despre solidaritatea sociala si multe altele cu o mare seriozitate si responsabilitate. Este bine ca au inteles ce se petrece in tara si in lume. Este generatia care a putut sa studirze in strainatate si apoi sa vina in tara cu idei noi si salvatoare.
                     Aceasra televiziune daca nu face jocurile politicienilor va rezista mai greu.......avem exemplu elocvent televiziunea lui Dan Diaconescu OTV unde se faceau publice afacerile murdare ale unor politicieni corupti dar si coruptia din unele institutii ale statului precum si abuzurile puterii.
                       Sper ca aceasta televiziune sa reziste cit mai mult si sa fie tribuna poporului asuprit si jignit de inbogatitii peste noapte.
  

         VA URMA
                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu