luni, 10 februarie 2014

Trairile launtrice......o povara greu de dus 205


                         Experienta mea de viata imi da dreptul de a trage concluzii pe baza intelepciunii dobindita dealungul anilor.....ani grei de suferinta fizica si sufleteasca. Aceste concluzii nu sunt influentate in niciun fel de "cartile citite" ci doar de trairile mele launtrice, de intuitiile mele. Ceea ce am citit si citesc eu imi intareste convingerile si constatarile mele si ma ajuta sa-mi inteleg mult mai bine comportamentul, personalitatea, gindirea, vointa, modul de functionare al constiintei, constientului, inconstientului, subconstientului. Eu nu sunt o profesionista in domeniu ci doar o persoana dornica de cunoastere.....sa zic asa.....o autodidacta......care citesc ce-mi cade in mina.....fara un indrumator.....un guru.
                           Am o satisfactie deosebita atunci cind constatarile mele asupra manifestarilor mele launtrice au o explicatie data de stiinta spirituala. Eu sunt nascuta in zodia Racului.....si de cind ma stiu.....car dupa mine povara trecutului.....un trecut care tine loc de prezent si viitor.....pe care nu pot sa-l sterg din memoria spiritului-sufletului meu. Pentru mine azi este ieri si miine este azi.....fiindca intuitia mea imi aduce mereu trecutul in prezent sub alte trairi.....poate ceva mai putin dureroase......dar mai misterioase.
                            De aceea eu pentru mine sunt de fiecare data alta. Gindirea mea este legata de trecutul devenit prezent si viitor.....dar care pentru mine ramine tot trecut. Deci exista un mister al manifestarii spiritului, sufletului meu.....sau poate a spiritelor......fiindca in launtrul meu este un adevarat laborator unde se produc "energii" pozitive si negative......asa simt eu.....care ma subjuga pur si simplu.
                              Gindurile mele sunt de fapt informatii pe care le primesc cu ajutorul cuiva fiindca eu nu am acces la astfel de informatii......oricum eu nu le dau importanta pentru ca nici nu le inteleg tilcul......dar cert este ca eu ca structura sufleteasca ma schimb in raport de aceste ginduri misterioase.
                            De la o vreme somnul meu este "o vizionare a unei realitati ce eu o traiesc in somn"......deci ma vad pe mine in acel film traind diferite secvente dintr-o viata necunoscuta.
                               Cind ma scol am niste pareri de rau.....dar nu-mi amintesc pentru ce. Dupa doua-trei zile retraiesc toate starile....treaza fiind.....din filmul vizionat in somn unde eu imi traiam o secventa dintr-o viata necunoscuta mie.
                                 Interesant este faptul ca regret ca pina acum eu nu am stiut sa-mi traiesc viata asta pe pamint......cu un trecut "necunoscut in totalitatea lui" de mine.....dar sunt multumita ca suferintele mele fizice si sufletesti m-au schimbat ca OM......permitindu-mi O EVOLUTIE SPIRITUALA.

      VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu