luni, 21 aprilie 2014

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 212


                              Anul trecut a fost un an greu pentru fostul sot.......dar si pentru mine si fiica noastra Adelina. Boala fostului sot.......care l-a imobilizat vreo 6 luni......a fost pentru mine un prilej de a cunoaste mai bine caracterul murdar al rudelor fostului sot dar si al unor consilieri locali care au incercat sa se foloseasca de mine si fiica noastra in razbunarile lor pe fostul sot. Sigur ca eu am nemultumiri fata de fostul sot......dar niciodata nu m-as alia cu cineva pentru a-i face rau......doar este tatal fiicei mele. 
                            Eu am considerat ca raspunzind la apelurile telefonice ale unor cetateni din zona unde locuieste fostul sot......este un gest de omenie.......fiindca puteam sa-i si sictiresc.....dar acesti oameni au abuzat de increderea mea si a fiicei mele si au actionat urit.....impotriva fostului sot. Ei vroiau sa-l scoata din functia de consilier local......si multe altele......pe care le-am aflat ulterior.
                              Dovada unei razbunari pe fostul sot......este ca s-a pus insistent problema unei imposibilitati de deplasare la sedinte, ca au fost invocate niste articole de legi, apoi......s-a cerut la C.N.S.A.S o verificare......daca fostul sot a colaborat cu securitatea. Raspunsul C.N.S.A.S  prin adeverinta nr. 4556/12.11.2013 a fost ca: "Nu exista date ori documente din care sa rezulte calitatea de lucrator sau de colaborator al securitatii, in sensul legii, cu privire la Domnul.........fiul lui.......si al.......nascut la data......in localitatea........jud......."
                                   Ma intreb de ce nu s-a cerut aceasta verificare la C.N.S.A.S mai demult fiindca fostul sot a fost Vice-primar in perioada 2000-2004 si de atunci pina in prezent consilier local?
                                   Asa ca cei care ati incercat sa ne instigati pe mine si pe fiica mea impotriva fostului sot pentru a va razbuna.......voi pe el......prin noi......nu v-a mers......fiindca noi ne-am prins de viclenia voastra......adica: rude, prieteni, dusmani ai fostului sot.......mult mai interesati.......in a face rau.....ci nu bine!!......decit noi.......asa cum ati crezut voi.
                                RUSINE SA VA FIE!.......fiindca profitati de necazul unui om pentru a va razbuna pe el. Fostul sot a fost "activist" de partid o viata.......asa ca el cunoaste toate didisupturile politicii romanesti. ATI CREZUT CA A FOST TURNATOR LA SECURITATE? OARE DE CE VA ESTE FRICA DE EL? SUNTETI VOI MAI CORECTI DECIT EL? II INTREB PE CEI MENTIONATI DE MINE......ADICA: RUDE, PRIETENI SI DUSMANI??
                               Precizare: am gasit pe internet comunicarea de la C.N.S.A.S si m-a revoltat ca s-a cerut verificarea cind fostul sot era imobilizat de boala......si faptul ca tocmai cei care-mi vorbeau frumos dar de fapt ma iscodeau.....l-au muscat de fund pe fostul sot. URIT PARSIVILOR!!!


         VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu