duminică, 13 aprilie 2014

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 210


               Noaptea aceasta am petrecut-o la URGENTE. Ce s-a intimplat de fapt?......o criza alergica......care s-a manifestat foarte ciudat. Adica: ma durea foarte tare in git pe partea stinga si nu puteam respira......aveam senzatia ca nu primesc aer. Precizez ca nu am facut temperatura......totul s-a declansat instantaneu. M-am speriat......fiindca in anul 2o12 am facut EPIGLOTITA in timpul terapiei cu INTERFERON.......si simtomele au fost asemanatoare cu cele din noaptea aceasta.
                           Revin la momentul cind s-a declansat criza alergica......adica la ora 00:30 am avut senzatia ca ma sufoc.......ca voi pati ca in anul 2012 cind am facut EPIGLOTITA.......de aceea am chemat salvarea care m-a dus la URGENTE. Aici mi s-a facut miofilin si hemisuccinat.......m-a tinut sub observatie citeva ore si apoi mi s-a dat drumul acasa. Doctorul de la urgente mi-a spus ca sunt alergica la ceva......polen, praf, medicamente, alimente etc......mi-a dat o reteta pentru a cumpara CLARITINE. Diagnosticul fiind Bronsita asmatiforma. Pe la ora 05:3o am plecat acasa cu o stare mai buna......dar ciuruita pe miini in cautarea de vene......fiindca mi s-a facut miofilinul si hemisuccinatul intravenos. Sunt vinata pe miini cu vene "sparte".
                           O data cu inaintarea in virsta problemele de sanatate sunt mai multe si mai complicate.....dar si deficientele sistemului contribuie la agravarea acestor probleme.
     

            VA URMA
                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu