duminică, 30 ianuarie 2011

Trairile launtrice..........o povara greu de dus 48

                       Am avut multe dezamagiri in viata mea........pe cele mai multe le-am depasit prin rugaciuni si prin resemnare. Dupa ce ma linisteam cautam alte cai de rezolvare a dorintelor si a aspiratiilor mele. In tineretea mea am apelat la un psiholog de altfel singurul..... dar in afara unor teste psihologice la care m-a supus....... nu a incercat o comunicare cu mine..... in privinta cunoasterii sufletului meu si a gasirii unor remedii care sa ma scoata din starile respective. Dupa evenimentele din 1989 au aparut pe piata, tot felul de lucrari psihologice......lucrari de medicina energetica si info energetica. Am citit ce m-a interesat......si am incercat sa aplic la situatia mea sufleteasca. Am cumparat tot ce a aparut de S.N. LAZAREV......vreo 12 carti de DIAGNOSTICAREA KARMEI. Este greu de insusit metoda lui S.N LAZAREV in sensul de a te trata......dar am invatat foarte multe despre cum poti intra in cimpurile informationale pentru a vedea structurile care influenteaza destinul si bolile. Amintirile neplacute din trecutul meu erau atit de vii in memoria mea incit le retraiam ori de cite ori intilneam persoanele sau locurile in cauza. Am incercat sa scriu toata suferinta sufleteasca intr-un caiet stiut numai de mine. Odata scrise..... durerile traite altadata.....nu le mai retraiam in aceiasi intensitete. Deci o solutie de eliminare a trairilor negative sufletesti.... dar nu rezolvata 100%. Cu trecerea anilor am invatat sa suport si sa duc aceasta povara de amintiri negative.
               In anul 2010 fiica mea Adelina a creat acest blog pentru mine si m-a sfatuit sa scriu despre viata mea in ideea ca se gaseste cineva care sa-mi citeasca postarile si sa-mi indice o terapie adecvata situatiei mele sufletesti. Nu stiu daca prietena mea Mihaela mi-a citit postarile de pe blog, oricum ea cunostea o parte din viata mea.......ne-am cunoscut la Constanta in anul l967...... ea fiind bucuresteanca........iar eu vilceanca. Am pastrat prietenia timp de 43 ani prin vizite sporadice prin scrisori si telefoane. Acum citeva zile Mihaela mi-a trimis un e-mail cu un manual "Tehnici de eliberare emotionala" in limba engleza, dar si in limba romana. Este tocmai ce imi trebuia. Am citit cu mare atentie.....am vizionat casetele cu demonstratia practica a acestor tehnici de eliberare emotionala. "Cauza emotiilor negative este existenta unei intreruperi in sistemul energetic al corpului". Emotiile negative sunt : fobiile, amintirile neplacute, furia, depresia, anxietatea, panica.....dar si durerile fizice, pofta de alcool, cosmarele etc. Te poti elibera de aceste emotii negative prin practicarea acestor tehnici de eliberare emotionala care sunt extrem de simple. In citeva minute poti scapa de o durere de cap.....nu mai vorbesc.....ca in citeva minute poti scapa de o amintire neplacuta din trecut care te urmareste de zeci de ani. Am exersat pe mine......dar pot lucra si pe alte persoane......cu acelasi rezultat. Ma durea in zona ficatului foarte tare......am urmat reteta de baza....si in citeva minute m-a lasat durerea si nu s-a mai repetat. Aveam o insomnie de citeva luni.....am rezolvat-o in citeva minute in sensul ca am adormit instantaneu. Am lucrat pe fiecare amintire neplacuta din trecutul meu......o parte.......si vad ca parca au trecut pe un plan departat. Am citit in curs ca se poate incerca si pentru anumite boli.....efectul este reducerea simptomelor si chiar vindecarea acelor boli. Cine este interesat poate sa caute la urmatoarea adresa http://eliberarespirituala.ro/download.html, unde va apasa pe DOWNLOAD si apoi pe discheta de pe bara neagra din josul imaginii pentru salvarea cursului pe calculator.

De asemenea, pentru filmuletele in limba engleza cu sedintele sau seminarele despre acest curs, puteti accesa urmatoarele linkuri: 
  1. http://www.youtube.com/watch?v=Pqcjh3MlIkU&NR=1&feature=fvwp - EFT love attracting
  2. http://www.youtube.com/watch?v=EeXilCHAViI - EFT for health attracting
  3. http://www.youtube.com/watch?v=mqybBA7jGzI&feature=related - Eft and miracle
        In citeva ore parcurgeti cursul si in citeva minute invatati tehnica de eliberare emotionala. Cursul trebuie citit pentru a intelege rostul acestor tehnici.  


    
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu