luni, 5 septembrie 2011

Trairile launtice.......o povara greu de dus 102


                    Ieri am vazut la una din televiziunile locale.......ca enoriasii unei parohii din centrul orasului nostru nu au permis unui preot......trimis de Episcopia RmValcea.......sa faca slujba de Liturghie. Conflictul dureaza de aproape trei luni......intre doi preoti foarte cunoscuti in oras si Episcopie. Nu intru in amanunte fiindca Valcenii stiu mai bine despre ce este vorba.......doar atit vreau sa spun ca  SMINTEALA  isi face loc si in rindul preotilor. Asa ca ce o sa va spun in aceasta postare este "floare la ureche" in comparatie cu ce se intimpla in interiorul Bisericii. 
                Pe mine personal nu m-a interesat niciodata ce fac vecinii in casa lor.....cum se descurca.....ce scoli fac copiii lor......sau unde lucreaza......dar pe ei ii intereseaza ce fac eu......cum ma descurc.....ce face fata mea......unde lucreaza. De regula eu nu stau in fata blocului.......insa zilele trecute am facut o exceptie......adica am stat pe aleea din fata blocului pe o bancuta.......fiindca eu ma deplasez insotita.......avind o infirmitate fizica.......si citeva zile nu am avut cu cine sa ies in parc. Vecinii care zilnic au program la "banca" din fata blocului nu au pierdut prilejul de a ma ataca. Ei nu stiau exact ce fel de pensionara sunt eu.......de boala sau la limita de varsta.......ce grad de handicap am eu. Au inceput atacul. I-am lamurit eu imediat........fiindca am stilul meu de a-i pune la punct pe curiosi. Apoi au inceput sa ma atace in privinta fiicei mele......pina aici am zis in sinele meu......si i-am pus putin cu "botul pe labe".......amintindu-le de unde au venit, cum au trait, pina sau facut copiii mari, ca sa-i scoata din saracie. Isi fac griji.......se framinta......nu stiu ei ce este cu fata mea.......lucreaza nu lucreaza?.........oare ce invirte fata mea??? Stiti ca prostii sunt invidiosi pe cei cu studii si nu pierd ocazia sa se laude cu realizarile lor prin smecherie ca sa nu zic altceva mai potrivit.....si rid cu nerusinare de cei cu carte care din motive cunoscute in societatea noastra ramin fara servici sau au salarii mizere......fortati fiind sa se reprofileze......sau sa plece in Italia, Spania, Germania la munca. 
             A patruns  SMINTEALA  cu adevarat in omenirea asta.......si atit de vulnerabila in fata  MINIEI LUI DUMNEZEU!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu