marți, 27 septembrie 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 106


                       Sunt dezamagita de tot ce se intimpla in societatea romaneasca. Niciun sistem nu functioneaza cum trebuie. Dupa asa zisa "revolutie" s-au perindat atitea guverne la conducerea tarii cu fel de fel de personaje care de mai care mai interesate de "vinzarea" tarii in folosul personal......uitind de poporul din ce in ce mai sarac si bolnav. Zilele acestea.......pe televiziunile de stiri......s-au dezbatut propunerile unor PDL-isti de a se impozita pensiile cu 10%. Majoritatea pensionarilor au pensii mici si nu cred ca le-ar placea aceaste propuneri. Eu nu stiu cum gindesc oamenii acestia din guvern.......fiindca sunt desprinsi de realitatea de zi cu zi a romanilor. Am muncit 3o ani cu o infirmitate din nastere ca sa-mi asigur batrinetea......si cei de la guvern vor sa-mi taie cu nerusinare 10% din pensia mea......chipurile sa impoziteze.....pentru ce Dlor??.
                 Am inteles ca de 20 ani se tot fura tara aceasta, poporul acesta.......de ce loviti Dlor in pensionari? in partea din populatie defavorizata??. Le doriti moartea pentru a nu mai plati pensiile? Rusine, rusine.....sa aveti parte voi si copiii vostri de soarta acestor oameni.......vitregiti de soarta......dar care ei isi traiesc viata in demnitate si cinste.......spre deosebire de voi care "furati" cu nerusinare. Ma revolta ce vad la televizor zi de zi.......ca parlamentarii "fura"........ca guvernantii "fura". Furati fratilor ca in codru......daca se poate......si apoi puneti taxe si pe aerul pe care il respiram. Astazi mori cu dreptatea in brate. E greu sa fi la "talpa tarii".......dar nu este de ignorat!. FIINDCA TALPA TARII POATE DOBORI PUTEREA!


            VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu