vineri, 21 octombrie 2011

Trairile launtrice........o povara greu de dus 111


              Draga, Oana Zavoranu, desi tu mi-ai zis "HOASCA NEFUTUTA" eu am sa-ti zic PRINTESA......si am sa te rog din suflet sa te folosesti de frumusetea ta fizica si sufleteasca precum si de inteligenta ta. Am inteles ca porti in sufletul tau niste emotii negative provocate de niste intimplari nu prea placute din viata ta de copila si adolescenta. Acestea au fost amplificate de alte si alte neintelegeri.......venite din familie, din societate. Noi cei care te cunoastem de la TV. te-am perceput, intr-un fel, poate diferit, dar pe masura ce viata ta s-a complicat....eu cel putin......mi-am dat seama ca treci printr-o criza de personalitate. Oana draga, tu nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic.....nu trebuie sa cauti vinovati pentru necazurile si deciziile tale.....chiar daca ai fost inselata, tradata de cei dragi. Trebuie doar sa fi SINCERA cu tine si cu cei din jurul tau.....impacata cu SINELE TAU  SI CU DUMNEZEU! Mai trebuie sa te eliberezi de energiile negative prin fortele proprii, prin autocontrol, folosindu-te de intuitia ta si de toate informatiile tale in domeniul paranormal.......fara sa apelezi la vrajitoare sau tamaduitoare analfabete, care-ti pot face rau cu adevarat, pentru a fi clienta lor permanenta. Niciodata sa nu lovesti intr-un om cazut......si sa nu-i amintesti de raul pe care ti l-a facut cindva.....din contra "imbarbateaza-l" pentru a-i fi rusine de ce ti-a facut. Atunci cind cineva este la necaz isi da seama de raul pe care l-a facut altora intr-un fel sau altul.......in felul acesta i se "trezeste " si constiinta care a stat cam mult adormita. Stii......ca nu toti avem acelasi nivel de constiinta.......de aceea unii facem rau in mod gratuit.
                     Poti sa te eliberezi de emotiile negative, de trairile negative, de amintirile neplacute.....folosind  TEHNICILE DE ELIBERATE EMOTIONALA. Gasesti pe internet......daca vrei sa studiezi......si sa practici(http://eliberarespirituala.ro/dowload.html) sau sa-l studiezi pe S.N.LAZAREV......pe piata romaneasca de carte au aparut 12 carti ale lui LAZAREV de DIAGNOSTICAREA KARMEI care te va ajuta sa intri in cimpurile informationale pentru a vedea structurile care influenteaza destinul, bolile. Este greu sa aplici terapiile lui Lazarev.......fiindca nu deconspira secretele terapiilor lui......dar poti sa-ti formezi terapiile tale in ce te priveste. Este mult mai interesant sa practici tu.....decit sa apelezi la niste analfabete.
                  Oana, nu te lasa prada trairilor, dorintelor, aspiratiilor ascunse......nu-ti  INTOXICA SUFLETUL cu tot felul de fleacuri. Sunt sigura ca in exterior pari o femeie puternica.......dar interiorul tau launtric este framintat de multe trairi traumatizante ale trecutului. Cei care nu cunosc sufletul uman cred ca tu faci scenarii peste scenarii pentru a induce publicul in eroare. Pina la un punct am crezut si eu......dar acum imi dau seama ca nu este asa......tu ai nevoie de noi sa te sustinem.....dar si de MAMA TA......care crede-ma ca-ti vrea binele.....tot ce face......face pentru a te proteja de oamenii profitori si rai. Tu esti o artista.....vezi altcumva viata......dar MAMA TA are scoala vietii.......vede altfel viata......si sa nu-ti fie rusine cu ea. Averea ei.....TU ESTI.....si tine la tine la viitorul tau. Cu alta ocazie am sa-ti argumentez de ce. ESTE O MAMA BUNA.......spiritul meu de observatie nu ma insala. SI TU ESTI O FATA BUNA......doar trairile tale de OM JUSTITIAR au adus numai revolta in sufletul tau......ti-a intoxicat sufletul. Deciziile mamei tale din trecut......au fost bune pentru vremea aceea......dar si pentru vremea aceasta. AVEREA tot tie iti ramine......stie MAMA TA ce face pentru a-ti asigura viitorul. Tu esti :  O PRINTESA  SI  MAMA TA :  O REGINA. Va privesc la TV. cu admiratie chiar cind situatia este foarte tensionata si vocabularul este mai lejer.
                        Oana, te rog  sa fi  SOFERUL SI MECANICUL propriei tale vieti.....dar tine cont din cind in cind de sfaturile celor din jurul tau.......si mai ales de sfaturile MAMEI TALE care este dispusa sa lase la o parte MINDRIA SI ORGOLIUL.......si cred ca si tu iti doresti in launtrul sufletului tau acelasi sentiment de impacare........iti va fi bine linga MAMA TA care te divinizeaza.......din privirile ei mi-am dat seama.
                        DUMNEZEU sa va ajute si sa va BINECUVINTEZE! Sa aud intr-o buna zi la TV. ca Oana a facut pace cu mama ei......tare mult m-as bucura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu