vineri, 28 octombrie 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 112

                 In fiecare dimineata de la ora 6,3o-7 se transmite pe  OTV  in direct de la Catedrala "Locasul Credintei" Bucuresti, Sector 2, Sos. Fundeni nr.11. Eu urmaresc aproape in fiecare dimineata.......emisiunile......si drept sa va spun sunt uimita de marturiile oamenilor.....care vin la aceasta Catedrala din toata tara.....si vorbesc de vindecari miraculoase: de boli cronice, de boli incurabile, de depresii. Oamenii sunt de diverse virste, pregatiri.......veniti din diverse zone ale tarii. Unii se vindeca de la prima venire, altii in timp......dar toti vorbesc de o schimbare, transformare a situatiei lor..... IN BINE!.  Eu ii cred pe acesti oameni......fiindca ajutorul de la  DUMNEZEU vine pe neasteptate si in functie de CREDINTA fiecaruia.......asa ca eu cred in acele vindecari miraculoase care au loc la CATEDRALA "LOCASUL CREDINTEI" Bucuresti.
                 Cind eram mai tinara aveam multe indoieli asupra "ajutorului" de la Dumnezeu......ba inca eram revoltata pe Dumnezeu pentru infirmitatea mea fizica din nastere.......ajunsesem chiar sa-l hulesc pe Dumnezeu. Pe masura ce m-au napadit necazurile......si am inceput sa ma rog la Dumnezeu.......si incet, incet am iesit din necazuri......numai cu ajutorul LUI DUMNEZEU......mi-am schimbat gindirea.....si acum sunt convinsa de ajutorul LUI DUMNEZEU in momentele grele ale vietii mele. Acele necazuri din viata mea care mi-au provocat multa suferinta fizica si sufleteasca mi-au intarit si educat SPIRITUL. Evolutia mea spirituala a avut loc datorita acestor necazuri, suferinte care m-au facut mai buna, mai intelegatoare fata de mine si fata de semenii mei.....nu am mai judecat pe nimeni.....si am incercat "sa-mi vad birna din ochiul meu si apoi paiul din ochiul altuia".......mi-am descarcat sufletul cit de cit de balastrul lumesc prin spovedanie si alte metode ce tin de psihologie, parapsihologie, medicina info-energetica.......dar si de morala crestina. Am recurs si la studiul BIBLIEI. Incet, incet mi s-a trezit constiinta.......dovada......regretele pe care le manifest acum pentru greselile pe care le-am facut la tinerete. Aceasta transformare a mea  IN BINE! s-a produs in zeci de ani.
                Marile obstacole au fost: dorintele, afectele, ascunse......lipsa Credintei......indoielile.....necunoasterea SINELUI meu......atasamentul de anumite persoane, locuri......faptul ca pentru fiecare necaz din viata mea cautam vinovati......excluzindu-ma......desi eu eram vinovata in cele mai multe cazuri.
               Am ajuns la concluzia ca in viata, nimic nu este intimplator......ca Dumnezeu ne scoate in fata oamenii.......si ne da bolile.....prin care noi primim "incercari ale vietii".......care de fapt......sunt lectiile noastre de viata.....numai asa putem avea o evolutie spirituala......si ajungem la.......IUBIREA  DE  DUMNEZEU SI DE OAMENI prin SUFERINTA.
              Aceasta postare se adreseaza in mod special Dlui Puiu, un cititor fidel al blogului meu. MOARTEA este inevitabila......ca ea vine mai devreme sau cu suferinta......nu trebuie sa-l invinuim pe DUMNEZEU. Fiecare este raspunzator de pacatele, karma lui......printr-o PEDEAPSA, SUFERINTA personala......sau a copiilor, nepotilor, stranepotilor. Cam asta am inteles eu din experienta de viata a altora......a mea......si chiar a unora din familia mea extinsa.
   

          VA URMA 

7 comentarii:

puiu mihai spunea...

Am inteles doamna,Dumnezeu ne educa,ne modeleaza prin suferinta.Din momentul in care ne da viata, are deja pregatit pentru fiecare un set complet de teste,de incercari dureroase prin care ne caleste,ne intareste si ne face sa descoperim cat de puternici suntem sau mai bine zis cat putem sa ducem,cat putem incasa pentru ca doar astfel ne putem cunoaste adevarul despre propriul sine.
Ce paradoxal,El ne face sa suferim si noi sfarsim prin a-L iubi.
In nesfarsita Lui bunatate ar fi putut alege metode mai blande si mai gingase pentru copii lui.

Geta spunea...

Dle Mihai, imi pare rau, dar nu m-ati inteles. Suferinta este un mod de a ajunge la iubirea de oameni si de Dumnezeu. NU DUMNEZEU NE PEDEPSESTE.
PEDEAPSA NATURALA VINE CA URMARE A PACATELOR NOASTRE. SUFERINTA NE INTARESTE SI EDUCA SPIRITUL
SI EL ALEGE LA INTRUPARE CE FEL DE VIATA VA TRAI
IN NOUL TRUP,IN FUNCTIE DE PACATELE DIN VIETILE
ANTERIOARE. DUMNEZEU NE SCOATE IN CALE OAMENII BUNI SAU RAI, CA PRIN EI SA PRIMIM LECTIILE VIETII....DE ASEMENEA BOLILE. DUMNEZEU II IUBESTE SI PE OAMENII RAI....DAR DIN CIND IN CIND II MAI CEARTA. O SUFERINTA, O DURERE ESTE BINE VENITA. STITI CUM ESTE: "CIND DAI CU CAPUL DE PRAGUL DE SUS IL VEZI PE CEL DE JOS".NU VREAU SA VA CONVING EU DE NIMIC....O SA VA CONVINGETI SINGUR CIND O SA FITI LA ANANGHIE...SI DUMNEZEU O SA VA AJUTE, CHIAR DACA ACUM IL INVINUITI DE CEEA CE DVS. NU PUTETI SA VA EXPLICATI. MAI CITITI...INCERCATI SA VA CUNOASTETI MAI BINE...SI FITI SINCER CU DVS. SI APOI CU REALITATEA PE CARE INCA NU O PERCEPETI CUM TREBUIE FIINDCA NU AVETI UN NIVEL SUPERIOR AL CONSTIINTEI DVS. AVETI GRIJA CUM GINDITI!

Vestitorul spunea...

Se pare că nici dumneavoastră nu L-ați înțeles prea bine pe Dumnezeu, doamnă Geta! NU EXISTĂ VIEȚI ANTERIOARE! Asta este singura viață pe care o avem, dată de Dumnezeu, iar următoarea este cea veșnică, alături de El sau despărțiți de El, în funcție de alegerile pe care le-am făcut acum, aici.

Geta spunea...

Dle, ati citit despre REINCARNARE? Eu cred in reincarnare....va deranjeaza cumva? Am citit foarte mult despre SPIRIT SI SUFLET pentru a-mi explica mai intii problemele mele existentiale. M-am nascut cu un handicap fizic si am avut parte de multa suferinta fizica si psihica la viata mea. Nici acum nu ma ocolesc necazurile....desi....incerc cit imi sta in putere sa le evit. Inteleg foarte bine cum functioneaza REINCARNAREA. Nu ma iintereseaza ce spun dogmele, religiile....eu cred....in ce simt....in aceasta existenta fizica si spirituala paminteana. NU conving pe nimeni de nimic.

Anonim spunea...

Bă voi sunteţi bolnavi mintal ! Voi credeţi în dumnezei, sfinţi, draci, reîncarnare, probabil credeţi în extratereştri, infratereştri, triunghiul Bermudelor, guvernul mondial, produse bio, produse fără OMG, sunteţi antivaccinare, credeţi în autocombustie, dispariţii misterioase, icoane şi izvoare miraculoase, vă sperie OZN, etc., etc. - căci ţicnelile nu sunt niciodată singulare - bă tembelilor de aia nu îmi este milă de poporul ăsta, e un popor de dobitoci incurabili. De aia vă manipulează şi vă fură toţi, fiindcă sunteţi cretini, trăiţi în epoca de piatră. Mergeţi bă să citiţi şi voi nişte cărţi serioase, catastrofe microcefale ce sunteţi !

Geta spunea...

Tembel esti tu.....OBRAZNICULE. CRED in ce vreau eu. Cum ai aterizat pe blogul meu mai "microcefalule". Am sa te ecranizez mental....ca sa-mi dau seama care este existenta ta paminteana. Oricum....iti simt energia negativa care te invaluie.....si te va distruge. Mai citeste tu....tu,tu......care le sti pe toate....TRINTORE!!.
Tu traiesti in "epoca de piatra"....eu am evoluat....mai ales spirilual. Sa nu mai comentezi pe blogul meu.

Geta spunea...

Bai ANONIMULE....tu nu faci parte din POPORUL ROMAN?? De ce jignesti poporul roman?? Unde traiesti tu?? "Dobitoc" esti tu....NU POPORUL ROMAN.....asa cum il numesti tu. Sa-ti fie rusine!!....Fred FLINSTONE....din epoca de piatra....esti tu....mai "bolnavule mintal".

Trimiteți un comentariu