marți, 24 ianuarie 2012

Trairile launtrice........o povara greu de dus 133

             Incerc sa protestez si eu pe blog cu sloganurile mele: JOS CU TOTI POLITICIENII CARE AU FURAT TARA TIMP DE 22 ANI!!!. JOS CU TOTI MILOGII "CU CARTE" DIN INSTITUTIILE DE STAT!!!. JOS CU TOTI DIVERSIONISTII!!!. VREAU O CLSA POLITICA NOUA!!!. VREAU O SCHIMBARE DATA DE O CONSTIINTA SUPERIOARA!!!. VREAU LOCURI DE MUNCA PENTRU TINERET!!!. VREAU UN TRAI MAI BUN!!!. VREAU O PROTECTIE SOCIALA "ADEVARATA" PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP!!!. VREAU COMPETENTA IN TOATE DOMENIILE!!!.
                  Nemultumirea mea in legatura cu incadrarea in gradul de handicap este problema nr.2 care ma framinta de multi ani. Cunosc persoane care au acelasi diagnostic ca al meu din nastere.......dar au gradul I........pe cind eu am gradul II......dar cunosc si persoane care in urma unui accident la sold au obtinut gradul I ca persoana cu handicap. Aceasta persoana se deplaseaza mai usor decit mine fara ajutorul cuiva. Eu nu pot sa ma deplasez fara ajutorul cuiva si fara folosirea unei cirje. Am discutat cu presedintele Comisiei de handicap.......si mi-a spus ca asa prevede legea.......adica gradul II. Nu inteleg deloc de ce pentru unii este "muma si pentru altii ciuma" aceasta lege a handicapatilor. Pentru acest handicap am patimit multi ani fiindca nu ma internau la FIZIOTERAPIE spunindu-mi ca la fizioterapie se interneaza numai persoanele operate. Faceam procedurile de fizioterapie ambulatoriu fara concediu medical......desi eu eram anchilozata pur si simplu. Daca as fi avut bani pentru proteza si pentru onorariul medicilor m-as fi operat........salvindu-mi piciorul bun de la coxartroza. ASA CA VA BAT OBRAZUL SI VOUA DOCTORILOR CARE CERETI BANI LA OAMENII SARACI........SI SUFERINZI DIN NASTERE!!!.
                  JOS CU INCOMPETENTII DIN TOATE INSTITUTIILE DE STAT!!!. JOS CU TOTI ESCROCII DIN CLASA POLITICA!!!. JOS CU BARONII LOCALI!!!. JOS CU TOTI CARE AU FURAT STATUL........SE STIU EI CARE SUNT......ACEEASI CARE AU FURAT STATUL SI PE VREMEA LUI CEAUSESCU!!!.

          VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu