miercuri, 4 ianuarie 2012

Trairile leuntrice.........o povara greu de dus 129


                 Luna aceasta se implineste un an de la decesul mult regretatei DRA ELENA OPREA. Rudele si prietenii, care au iubit-o si au pretuit-o, cind era in viata.......si acum o regreta......saptamina aceasta sau urmatoarea ii vor face pomenirea de un an. Eu aici la RmValcea am s-o trec in pomelnicul familiei pe anul 2012.....fiind pomenita saptaminal. In mintea si in sufletul meu a ramas vie......si acum cind scriu pe blog ii aud vocea cristalina, calda, impaciuitoare si linistitoare. N-am mai intilnit o asemenea fiinta iubitoare de oameni, cu mare intelegere fata de semenii in mare necaz. Tonalitatea vocii cu inflexiunile ei parca veneau din alta lume.......fiindca oricit de suparat sau bolnav ai fi fost......parca te transborda intr-o lume lipsita de durere fizica, lipsuri materiale, suferinta sufleteasca.
                    Si-a incheiat existemta fizica in lumea aceasta......lasind amintiri de neuitat......in sufletele celor care au cunoscut-o......chiar in imprejurari de suferinta......pe pat de spital.....asa cum am cunoscut-o eu.....si care m-a ajutat moral si financiar fara sa ma cunoasca indeajuns 
                 Eu cind sunt suparata.......ii invoc spiritul......si ma linistesc instant. II MULTUMESC SPIRITULUI EI PENTRU PROMTITUDINE.! Sunt alaturi, cu sufletul meu, apropiatilor REGRETATEI DRA ELENA OPREA LA PARASTASUL DE UN AN!
                              ODIHNA......SI VIATA VESNICA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu