miercuri, 4 aprilie 2012

Trairile launtrice........o povara greu de dus 142

                     Nu-mi plac persoanele ironice care sub aceasta masca jignesc.......persoanele viclene si razbunatoare......cele suparacioase......si care nu-si recunosc greseala........precum si acele persoane care au impresia ca le stiu pe toate.......dar si cele care sunt lipsite de credinta.......care sunt imature desi au o virsta. Atunci cind vrei sa transmiti niste idei sau pur si simplu sa le impartasesti cuiva.....acele idei le "imbraci" in pretioasele cuvinte. Deci pe mine ma intereseaza ideea ca atare ci nu neaparat "cuvintele exprimate". Asa ca cine crede ca eu intervenind pentru fiica mea "ii fac rau" greseste amarnic......chiar daca nu s-a exprimat ca: "ii faceti  rau fiicei dvs"......desi ideea aceasta a fost. Orice parinte normal isi sfatuieste copilul indiferent ce virsta are copilul. Patroana care urma s-o angajeze pe fiica mea i-a pus o conditie la angajare sa nu discute cu familia despre salariul pe care i-l ofera ea......precum si ce activitate desfasuara ea. Mie una....ca parinte......aceasta patroana mi se pare suspecta in ceea ce face......si am sfatuit-o pe fiica sa nu se angajeze la ea in firma.......chiar daca avea nevoie de servici.......aici nu este vorba de mindrie.
                   V-am spus toate acestea ca.......sa intelegeti altceva.......ca eu si fiica mea "ne spovedeam" unei persoane intilnita pe internet la MASA DE SAH. Aceasta persoana.......dupa trei ani de conversatii pe internet......a inceput sa ne judece......si-a aratat adevarata fata.......fiindca nu si-a atins probabil scopul.......pe care eu l-am inteles mai bine decit fiica mea.......de aceea l-am "incercat" in citeva rinduri.
                      Atentie cu cine va faceti "de lucru" pe internet fiindca puteti lua plasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu