luni, 23 aprilie 2012

Trairile launtrice........o povara greu de dus 145

               Oana Zavoranu........eu am inteles demersul tau psihologic.......dar PEPE si etnia au inteles??. Nu draga mea.......dovada ca asta seara in emisiunea CANCAN.......PEPE a facut "misto" de mama ta......a dat dovada de imaturitate si multa prostie. Te intreb si eu asa........cum ai stat draga 8 ani cu o astfel de persoana??. Ti-a lipsit intelectualul de linga tine.......PRINTESA!!. Veronica Carra nu ti-a acordat cea mai buna consiliere. Eliberarea framintarilor tale launtrice.......puteai s-o faci fara sa te expui pe la televiziuni.......ca sa fi judecata in fel si chip. Atitudinea mamei tale este OK. Eu am vazut toate emisiunile unde a aparut PEPE.......care te-a blamat, denigrat pe tine si pe mama ta.......a ris si a mistocarit cit a putut. Omul acesta nu te-a iubit cu adevarat......fiindca daca te-ar fi iubit cu adevarat......te-ar fi respectat macar. Eu zic......SA-I MULTUMESTI LUI DUMNEZEU ca ai scapat de un astfel de om......are un caracter foarte urit. Ar trebui ca tu si mama ta sa-l "tocati marunt" si sa scoateti la suprafata adevarata fata a DLUI PEPE. El a cistigat bani seriosi vinzindu-si viata de familie pe la televiziuni. URIT FOARTE URIT!!.



      VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu