miercuri, 8 septembrie 2010

Trairile launtrice............o povara greu de dus XX

          Am sa va vorbesc despre evolutia mea spirituala........care s-a produs de alungul a zeci de ani. Nu este deloc usor sa te transformi in launtrul tau, in interiorul sufletului tau. Eu am facut o incursiune in sufletul meu........dar de multe ori m-am izbit de adevarate bariere pe care nu le-am putut trece .......nici cu ajutorul celor din jur, nici cu ajutorul instructiei mele psihologice si parapsihologice. Aceasta incursiune am facut-o in citeva etape ale vietii mele trecind de la o bariera la alta.......in zeci de ani. O bariera launtrica insemna o multitudine de dorinte, afecte, pretentii lumesti........care nefiind supuse ratiunii......nu puteau fii trecute cu usurinta. Mi-au trebuit 20 ani ca sa trec peste o iubire patimasa care mi-a distrus sufletul. Este vorba de o cadere spirituala........ cind nu mai poti sa te controlezi.......si persisti in implinirea unor dorinte, iubiri lumesti. Nu trebuie sa iubesti mai mult un OM decit pe Dumnezeu. Asa s-a intimplat la mine........am iubit un OM......care nu mi-a fost dat........mai mult decit pe Dumnezeu. A intervenit...... "pedeapsa naturala"...... care m-a facut sa inteleg ca atasamentul duce la uitarea iubirii si dragostei fata de Dumnezeu. Suferinta sufleteasca este greu de suportat.......dar prin rugaciune si acceptare a destinului, a soartei, am putut trece peste acele bariere launtrice. Apropierea de Dumnezeu si renuntarea la dorintele, pretentiile, afectele lumesti m-a ajutat sa ies din acele stari greu de redat in cuvinte.......scapind astfel de suferinta sufleteasca. Vreau sa va spun ca mie mi-a functionat tot timpul constiinta......dar apareau acele bariere .........asa cum le spun eu.......care ma determinau sa ma opresc la acele dorinte lumesti........pe care le constientizam...... ca nefiind bune.......si totusi nu renuntam la ele. Suferinta sufleteasca pe mine m-a facut sa lupt cu mine insumi .........de aceea framintarile mele launtrice care sunt prezente si acum...... le depasesc prin rugaciune si credinta. Este foarte greu sa lupti cu tine insuti atunci cind te departezi de Dumnezeu........dar cind ai o evolutie spirituala.......invingi.


            Pentru a nu deveni proprii dvs. dusmani......nu va lasati subjugati de dorintele, pretentiile, sentimentele lumesti......nu va opuneti destinului, soartei.....cind greselile se repeta......resemnati-va......apropiati-va de Dumnezeu.......fiindca numai Dumnezeu va arata ..........CALEA CEA DREAPTA........in viata.


          Constatarile, observatiile mele sunt facute intr-o viata de OM........asa am ajuns la concluzia ca orice fiinta de pe pamintul asta are directia lui in viata.........bine stabilita........inainte de a veni pe lumea asta. Experienta fiecarui om este unica...........ea este rezultatul evolutiei noastre spirituale.


   VA URMA    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu