duminică, 26 septembrie 2010

Trairile launtrice.............o povara greu de dus XXIII

                 La varsta mea ar trebui sa fiu linistita si impacata sufleteste. Dar cum sa stau linistita cind stiu ca fiicei mele nu ii merge bine. Trebuie sa o sustin moral si sa-i dau dreptate, nu sa o contrazic si nici s-o sfatuiesc sa fie supusa unor excroci, care vor sa se imbogateasca pe munca ei..... din contra sa o sfatuiesc sa fie categorica cu astfel de oameni. Intradevar fiica mea nu este destul de categorica cu aceasta categorie de patroni excroci. Vor munca voluntara(neplatita)? Sa-si puna odrazlele la astfel de munca......le-ar conveni.....pai sigur ca nu. II detest pe cei care cauta sa se imbogateasca pe seama oamenilor mai slabi sau in cazul fiicei mele fara experienta. Bai patroni de carton cum va-ti imbogatit voi?
                Patronii la care a lucrat Adelina, fiica mea, trebuie mai intii sa invete sa vorbeasca cu angajatii sa aiba un comportament normal...... nu de despot.......sa invete sa fie cinstiti cit decit........fiindca stim noi ca nu exista patroni cinstiti cu adevarat.......dar macar sa aiba frica de Dumnezeu cind fac nereguli si mai ales incalca drepturile angajatului ca in cazul fiicei mele. Tinerilor patroni la care a lucrat Adelina vreti sa va recuperati investitia intr-o zi? Ce vroiati sa faca Adelina mai mult pentru voi? decit ce depindea de ea adica sa vinda ce cerea cumparatorul ci nu sa recomande produsele naturiste pentru inima, diabet si alte afectiuni ca un medic naturist sau ca un biolog. Este doar un magazin de produse naruriste ci nu o farmacie. Angajati-va fratilor un asistent de farmacie si platiti-l corespunzator....... nu sa lucreze.....si  simbetele si duminicele fara plata. RUSINE sa va fie! Draga patroana........si tu si concubinul tau erati salariati ai firmei. Tu lucrai 3 ore pe zi iar concubinul nici macar un minut. Vroiati ca Adelina sa va faca si programul vostru. Am sa urmaresc daca mai gasiti prosti care sa lucreze de la 9-17 in fiecare zi si simbete si duminici fara plata. RUSINE sa va fie! ca va-ti purtat asa de urit cu fiica mea si nu ia-ti platit simbetele........ati mai scos-o si lipsa 68lei...... asa sa va razbunati ca nu a stat la voi sa slugareasca. Va era frica ca va concureaza? Oricum Adelina este mai bine pregatita profesional decit voi care nu ati muncit nici o zi pina sa va deschideti afcerea aceasta.........la virstele voastre.
             Cu ocazia aceastei intimplari nefericita a fiicei mele, eu l-am contactat telefonic pe fostul sot,tatal Adelinei, care pentru prima data in 25 ani mi-a raspuns la telefon si a ascultat ceea ce ii relatam despre fiica noastra. A luat atitudine in sensul ca pe 24 sept a.c a venit la RmValcea pentru a o sustine pe Adelina moral dar a vrut sa intervina si oficial. A asteptat ca Adelina sa participe la inventar si sa-si ia salariul. Vom vedea  ce va urma.........pe 27 sept a.c vom sesiza autoritatile locale.

               VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu