joi, 9 decembrie 2010

Trairile launtrice............o povara greu de dus XXXIX

                   INCURSIUNEA, pe care am facut-o in sufletul meu, in psihicul meu, m-a ajutat sa ajung la niste concluzii, care-mi descifreaza mai usor oamenii cu.......care relationez.
                   De multe ori vorbele nu au nicio valoare...... ele servind.......doar la manipularea..... la inducerea in eroare......daca nu sunt exprimate din suflet si nu sunt concretizate.
                  Vorbele mincinoase duc la amagirea sufletului semenelui tau..... la adevarate furtuni sufletesti... de aceea trebuie sa gindim bine..... ce exprimam in cuvinte, vorbe.... si cum exprimam..... si cind exprimam.
                 Din acelasi motiv...... eu ma feresc de a scrie.....de a rosti.......vorbe......cuvinte.....care sa raneasca suflete.....sau sa fie interpretate in fel si chip. Cu ani in urma am citit.........din opera filozofului PLATON.......Formarea unei republici ca stat........dar si formarea unei "republici" interioare. De atunci am incercat sa nu mai pun pret pe cuvintele pe vorbele semenilor.....daca nu sunt exprimate din suflet si nu contin un mesaj...... ci doar exprimate......asa......ca sa se afle in treaba.....sau sa se bage in seama.
                 Gindurile omului daca ar putea fi citite.......si daca ar fi exprimate.....toate gindurile.....ar fi dezastru. Se zice ca........cuvintul poate ucide......dar gindul......ce ar putea face?
                 Mereu imi sfatuiesc fiica sa aiba mare atentie la exprimarea gindurilor......si mare atentie la alegerea cuvintelor ce exprima gindurile. Depinde daca ma si asculta. Rautatile exprimate in cuvinte ii descarca energetic pe unii si-i incarca pe altii cu acele energii negative, malefice care fac ravagii in sufletul unui om. Bine ar fi ca oamenii sa fie cinstiti cu ei insisi mai intii si apoi cu ceilalti si sa nu-si exprime rautatea prin gesturi prin cuvinte si chiar pe fizionomia fetii......fiindca ranesc.....si-si atrag ura, dusmania. 
                 Este bine ca in viata sa lasi loc de BUNA ZIUA! De aceea nu lasati friu liber rautatii, invidiei, geloziei, razbunarii, urii, minciunii, egoizmului, vicleniei......fiti pozitivi si bine intentionati, bine facatori fiindca rasplata BINELUI FACUT va fi atit DIVINA cit si UMANA.
                 Alungati din suflet nemultumirile, revolta, egoizmul, pretentiile absurde, dorintele......si fiti BUNI fiindca veti fi tot timpul incarcati cu energie pozitiva si inconjurati de oameni pozitivi.....si astfel veti trece mai usor peste incercarile vietii.

VA URMA
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu