luni, 27 decembrie 2010

Trairile launtrice.........o povara greu de dus 42

               EVENIMENTELE petrecute inainte si dupa ZIUA DE CRACIUN m-au impresionat foarte tare si de aceea vreau sa comentez putin. Cazul dlui Sobaru,care a sarit de la balconul Parlamentului, este gestul unui om disperat, dar si al unui om care a vtrut sa traga un semnal autoritatilor, celor care fac legi, sa aiba in vedere ca oamenii de rind..... cei cu probleme......cei cu nevoi speciale.......au ajuns la limita de insuportabilitate......si ca sunt dispusi sa-si puna capat existentei lor fizice..... pentru ca cel putin cei care ramin in familia lor sa fie ajutati, sprijiniti, intr-un fel de institutiile statului.
             Eu ii inteleg gestul acestui OM fiindca in urma cu 23 ani eu am avut o experienta.......de genul.....a renunta la libertate sau chiar la viata pentru ca fiica mea sa nu "moara cu zile" fiindca nu aveam posibilitatea financiara sa ma deplasez la Bucuresti la Institutul C.I.Parhon.
             Gestul in sine este un sacrificiu facut de parintele care-si iubeste copilul cu adevarat......si nu se mai gindeste ce se intimpla cu el......ci se gindeste doar la copil. Chiar daca isi expune el viata...... stie..... ca macar cineva.......va lua atitudine pentru copilul lui......deschizindu-se astfel O CALE SI PENTRU CEILALTI COPII INTR-O SITUATIE SIMILARA.
             Eu personal ii multumesc acestui OM pentru gestul facut. Suferinta lui fizica va fi compensata de SOLIDARITATEA........ de care dau dovada.....nu numai parintii copiilor AUTISTI.....dar si  oamenii care au probleme carora nu le mai gasesc rezolvare. Suferinta sufleteasca va ramine......este greu de inlaturat atita timp cit ai un copil AUTIST.
            Cind am auzit la STIRI ca in ZIUA DE CRACIUN s-au sinucis oameni.......nu m-am mirat deloc. Fiindca sunt oameni care nu vor sa-si traiasca viata sub DEMNITATEA LOR DE OAMENI. Acest drept la DEMNITATE il avem toti......dar el nu se mai asigura tuturor. OARE CINE ESTE DE VINA CA NI S-A LUAT ACEST DREPT IN MOD INDIRECT? prin masurile de austeritate. Se impune o REVOLUTIE MORALA si apoi.......una sociala.

 VA URMA

Un comentariu:

cristina spunea...

perfect adevarat si corect,si eu am un copil cu autism,are 5 ani,dar faptul ca nu am posibilitati materiale sa-l ajut ,ma scoate din minti!

Trimiteți un comentariu