sâmbătă, 4 decembrie 2010

Trairile launtrice..........o povara greu de dus XXXVIII

                       Pe masura ce scriu despre viata mea care este impletita cu viata altora ma "descopar" si in acelasi timp gasesc raspunsuri la multe intrebari puse de mine de alungul vietii mele. Aveam nevoie de mai multa independenta la tinerete dar atunci in mod sigur nu am putut sa ma desprind de familia mea. Dupa moartea tatalui meu am ramas foarte atasata de mama mea dar si de frati. Dupa moartea mamei am ramas atasata de frati........noroc cu cumnatele.....care au echilibrat acest atasament al meu.
                      Acum eu sunt singura care incerc din "rasputeri" sa tin familia.....ma refer la familia extinsa.....cit de cit unita......dar situatia financiara.....a facut..... ca si in regimul trecut dar si in regimul actual.....aceasta familie extinsa......sa se faramiteze. Aceste despartiri de ani de zile duc la pierderea acelei puritati sufletesti.......la instrainare.......la adevarate drame sufletesti.......si la regretul meu ca am incercat imposibilul.
                     Deci recomand in special persoanelor nascute in zodia RACULUI sa incerce o desprindere de familie.......sa-si cistige independenta...... pentru a putea face o desprindere mai rapida si pentru a se adapta mai usor la realitate. Fiecare persoana vrea sa aiba friiele "vietii" in miinile lor.....sa-si traiasca viata asa cum vor si asa cum le este data.......dar cu responsabilitate.....si in limitele bunului simt.
                     Nu spun ca parintii sau fratii sunt o piedica......doar ca ajutorul lor iti ia dreptul de a te descurca singur in problemele puse de viata de zi cu zi dar si in familia proprie.
                     Ceea ce scriu este valabil si pentru fata mea care si-a pierdut obiceiul bun de a se descurca singura sau si-a pierdut increderea in ea........ sau din comoditate asteapta la altii ajutor sau idei. Adelina iti lipseste doar tactul de a actiona.....fiindca tu esti o dominatoare si o cuceritoare.....lasa furia la o parte.....dar si timiditatea care vine de la lipsa de siguranta de sine. Lucreaza putin asupra SINELUI tau.
                     Nu le sti chiar pe toate.......accepta si ce-ti spune MAMA......fiindca dupa moartea mea nu o sa te mai sfatuiasca nimeni sincer. Nu vreau ca istoria sa se repete in privinta atasamentului fata de MAMA.  

                                                             VA URMA              


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu