joi, 30 decembrie 2010

Trairile launtrice...........o povara greu de dus 43

                  Cind am auzit la stiri despre accidentul realizatorului de emisiuni Serban Huidu, la schi in Austria, m-am intristat. Doamne, am zis eu, este un tinar care trebuie sa traiasca, nu-l lasa sa moara! Astazi stirile despre Serban, de la spitalul din Innsbruck, au fost imbucuratoare. Solidaritatea vedetelor, a celor din breazla lui, a oamenilor de rind, m-a bucurat. Rugaciunile noastre sa fie ascultate de Bunul Dumnezeu pentru ca Serban sa iasa cu bine din acest mare necaz. A trait pe meleagurile Valceane, fiindca din aceasta zona a tarii se trage tatal sau, socrul sau. Sanatate grabnica ii dorim "circotasului" Serban Huidu!
                  Acum la sfirsit de an sa incercam sa uitam pentru citeva ore necazurile si sa intram in noul an cu ginduri curate, cu speranta, ca multe se vor schimba. Bine ar fi sa se produca schimbari si in launtrul sufletului nostru pentru a putea sa inlaturam astfel toate rautatile, fricile, spaimele.......sa ne descotorosim de tot balastrul lumesc. Sa-l cautam mai mult pe DUMNEZEU.......care sa ne arate CALEA SPRE ADEVAR.
                 Doresc ca cititorii blogului meu sa aiba parte de un AN NOU cu multe realizari si " O SANATATE DE FIER".   LA MULTI ANI!     ASTEPTAM IMPREUNA UN 2011 MAI BUN!

VA URMA

Un comentariu:

puiu mihai spunea...

Multa sanatate va doresc si dumneavoastra,doamna Geta,liniste interioara si toata admiratia mea pentru modul in care ganditi si mai ales pentru cum ati crescut-o pe Adelina! Ati realizat un lucru remarcabil!Multa fericire ,doamna, in anul 2011!

Trimiteți un comentariu