marți, 31 decembrie 2013

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 197


                         In ultimele zile ale anului 2013 am trecut de la o stare la alta datorita unui "eveniment" cu o mare incarcatura emotionala care imi permite o cunoastere mult mai profunda cu o gindire tot atit de profunda. Da.....cele zece legi ale universului functioneaza perfect
                             Eu sunt o persoana iertatoare......care stiu ce este suferinta.... fiindca toata viata am suferit.......si fizic si sufleteste. Ii inteleg pe cei care o viata au facut rau.....si acum la o virsta inaintata......isi "primesc" rasplata......de aceea nu comentez pedeapsa naturala......fiindca "roata se invirteste"......asa este in viata.......fiecare trebuie sa plateasca intr-un fel sau altul pentru raul pe care-l fac altora.
                                     Traiesc momente greu de explicat in cuvinte.......mai ales cind este vorba de persoana care mi-a facut mult rau atit mie cit si fiicei mele. Acest individ invins de boala si parasit de toti si-a adus aminte ca in urma cu 33 de ani isi facuse o familie pe care a parasit-o......fiindca era in glorie, in putere......si acum in disperare o cauta. In ce ma priveste eu il iert dar nu ma complic......pentru mine ar fi o povara. Pentru fiica lui este tata doar in acte......fiindca el sau un strain......este totuna pentru fiica.
                            Ma intreb: de unde atita tupeu sa apelezi la  fosta nevasta si la "fiica" pe care zeci de ani nu ai recunoscut-o si nu ai vrut sa stii de ea? Cind eu am apelat la tine  fiindca fiica ta era in operatie......tu mi-ai raspuns ca nu ai copii......Dumnezeu imi este martor......si numai EL stie cit am indurat eu de la acest individ.
                            Este mult mai bine ca fiecare sa mearga pe calea pe care si-a ales-o in urma cu 30 de ani.


         VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu