vineri, 3 ianuarie 2014

trairile launtrice.......o povara greu de dus 199


                     De la inceput de an 2014 fiica mea mi-a spus ca nu are de gind sa se casatoreasca pentru ca nu a cunoscut pe cineva care s-o atraga......din toate punctele ei de vedere......ca ea nu are sentimente de iubire pentru nimeni.......si ca nu-si complica viata pentru a-mi face mie pe plac sau sa fie "in rindul lumii"......asa cum se spune.. Mereu mi-a spus......lasa mama.....mai bine decit.....vai de doi......mai bine.....vai de unul.
                     Eu ca mama.....i-am spus ce aveam de spus.......acum o las pe ea sa hotareasca cind si cu cine se casatoreste. Ei nu-i place ca cineva sa-i impuna ceva, sa insiste sau sa creada despre ea ca nu stie ce vrea de la viata. Mi-a si spus ca: "daca nu este ce-i place ei.....sa nu ma bag". Stiu doar ca-i place o persoana dinamica, intreprinzatoare si foarte descurcareata, fara vicii......cu un loc de munca si o meserie care sa asigure existenta unei familii. Daca nu gaseste ce vrea ea nu se casatoreste si nici nu se combina cu cineva de dragul de a avea un partener de viata. N-o intereseaza ce spune lumea. 
                     Adelina nu este o sentimentala......nu o impresioneaza nimic......mai ales cind cineva incearca s-o cucereasca cu vorbe......la ea faptele vorbesc, actiunile.....si omenia.
                        Deocamdata ea are amici foarte de treaba......oameni seriosi cu care ea discuta.....chiar se confeseaza. Nu amageste si nu da sperante nimanui......in vederea unei casatorii sau a unui concubinaj.
      


           VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu