duminică, 10 octombrie 2010

Trairile launtrice...........o povara greu de dus XXVII

                Am sa va povestesc despre o intimplare din viata mea........deloc placuta.......care atunci..... m-a facut sa-mi schimb parerea........in multe privinte.
                In anul l993 am facut schimb de locuinta cu fratele meu. Apartamentul in care m-am mutat era apartamentul parintilor...... care decedasera...... si in el...... ramasese sa locuiasca fratele meu. Pina in anul l980 am locuit si eu in acest apartament. Pe scara unde locuiam mai ramasesera putine familii care locuiau de la darea in folosinta a blocului, adica din anul 1970. Cum v-am spus, m-am mutat in l993. Avind servici si un copil de crescut nu aveam timp de stat cu vecinele la taclale. In afara de.... buna ziua.....nu aveam alta discutii. In anul 2000 s-au schimbat tevile de la calolifere.... pe coloana.......ocazie cu care sefa de scara mi-a intrat in casa pentru......receptie chipurile. Acesta a fost un pretext.... fiindca motivul era altul.......l-am aflat dupa 2 ani. Eu stiam de la mama ca pe scara locuiesc citeva familii cu multi copii........ca femeile sunt mari birfitoare.......ca se bat intre ele.....ca isi inseala barbatii.....motiv de cearta in fiecare seara......scandal .....betii......o nebunie. Din momentul in care mi-a intrat in casa sefa scarii am avut confirmarea celor spuse de mama. Aceasta femeie a inceput sa critice si sa rida de toate familiile de pe scara, in casa carora intrase cu diferite pretexte. Bineinteles, cu majoritatea din bloc avea relatii mai vechi...... cu certuri, impacari si tot asa. Dupa ce a facut receptia tevilor......vecina care era si sefa de scara.......a continuat sa bata la usa mea si cind eram eu acasa dar si cind era acasa numai fiica mea. In lipsa mea  ii cerea fiicei mele lucruri de valoare din casa. Fiica mea nu dadea din casa in lipsa mea......era instruita de mine. Aceasta femeie avea o fetita luata in plasament.......o trimitea pe aceasta......cind eram acasa........sa-mi ceara.....una alta. Bineinteles ca o refuzam frumos......pentru ca era copil. Deja vecina.....sefa de scara.....incepuse sa ma birfeasca pe la vecini. Ca vreau sa fac pe doamna.......ca n-am una, ca n-am alta in casa......etc. Sigur ca s-a gasit alta birfitoare.... sa-mi spuna. Atunci eu am chemat-o pe vecina....sefa de scara.....si i-am spus ca la mine la usa sa nu mai indrazneasca sa bata....sa-si vada de treaba ei......si sa nu ma mai birfeasca pe mine si fiica mea. Nu a recunoscut birfele pe care le-a facut.......dar mi-a spus un adevar.....ca a facut pariu cu vecinele de teapa ei....ca intra in casa mea si a vecinei mele de palier... care nu-si facuse de lucru cu ele. Ce a urmat.....nu va mai pot spune......fiindca sunt lucruri degradante. Birfe.....scorneli....vorbeau in numele meu.......reclamau in numele meu......inventau tot felul de vorbe....pentru a ma pune intr-o lumina proasta......cu restul vecinilor. Atita rautate si invidie asupra mea........ca nu intelegeam de unde. Faptul ca le ignoram pe cele care facusera pariu........ca-mi intra in casa..... sefa de scara.......le intarita si mai tare. Incepusera cu teroarea.....sa ma oblige prin asociatie.......sa-mi schimb usa de la intrare......sa-mi schimb geamurile.... cu termopane......ca vezi doamne nu sunt in ton cu ceilalti.....si multe alte sicane. Nu mi-am schimbat nimic...... nici in ziua de azi.......usa de la intrare este cea din l970 si geamurile la fel. Ce-mi pasa mie de elitele care vin la ei in vizita. Imi inchipui ce elite vin la mahalalele astea. Cind o sa fie cazul am sa-mi schimb si usa si ferestrele.....deocamdata nu le fac pe plac. 
               Daca nu eram......o doamna......intram in jocul lor si.......le faceam varza.....ducind vorba de la una la alta......le-as fi incaierat. Dar mi-am vazut de treaba mea........si le-am ignorat. Pe moment nu le-a convenit....ditamai birfitoarele......sa fie ignorate?  M-au sicanat 3 ani.... pina s-a mutat sefa de scara. S-a mutat din localitate chiar. Bine ca birfitoarele colaboreaza si acum...... dar nu mai au spor....... celelalte au ramas fara lidera rautatilor. Mi-am dat seama de lipsa celor "7 ani de acasa." Le lipsea educatia din familie de la mama si de la tata. Cum si-or fi educat copiii? Da......copiii i-au scos din mizerie......lucrind sau furind din strainatate.....fiindca ele nu au fost in stare sa munceasca......au turnat doar la copii.
                Sfatuiesc pe cei care imi citesc blogul si sunt tineri sa nu raspunda la astfel de provocari.......sa nu primeasca in casa persoane care insista......care sunt lingusitoare......care stau pe banca in fata scarii.....facind un filaj al vecinilor......care obijnuiesc sa birfeasca.

VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu