sâmbătă, 2 octombrie 2010

Trairile launtrice.............o pavara greu de dus XXVI

                Am cunoscut oameni buni, oameni rai..........oameni buni care au devenit oameni rai.... si....oameni rai care au devenit oameni buni.....dar si oameni care au ramas asa ca la tinerete fara sa se maturizeze sau sa evolueze spiritual. Depinde de Karma fiecaruia, dar si de evolutia spirituala a fiecaruia. In tineretea mea am cunoscut o doamna la vreo 28 de ani, casatorita cu un domn mai in varsta, care atunci era colonel de armata. Aceasta doamna mi-a fost colega de birou timp de 7 ani. Diferenta intre noi era de 6 ani.... ca varsta.... dar ca..... scoala a vietii.... diferenta era mare. Era unsa cu toate alifiile. Era trecuta prin viata, cum s-ar zice. Maritata de la 16 ani cu acest barbat versat..... care a scolarizat-o la scoala vietii......si care a facut din ea o femeie "pe cinste". Stia sa-i invirte pe toti pe degetul ei. Era totusi o femeie inteligenta........tot timpul ea era pe faza. Aspectul ei fizic placut......cu un bust frumos si ochi mari verzi cu priviri languroase.......generozitatea ei.........energia pozitiva pe care o emana......te facea sa ai incredere in ea. Desi era doamna colonel V. nu era distanta deloc era chiar prietenoasa. Era ca un fel de lider......fiindca ea era purtatoarea de cuvint a celor care nu erau in stare sa se apere sau nu aveau destul curaj sa-si contrazica sefii. Cine era in preajma ei nu era bine vazut de sefi. Aceasta femeie nu avea teama si intelegeti de ce. Eu am avut parte de prietenia ei.......dar si de necazuri..... fiindca restul colegilor se fereau de mine. Eu vedeam la ea numai partea buna.......nu cautam sa-i inteleg curiozitatile ei exagerate sau micile birfe in care era mai mereu implicata. Mi-am zis ca sunt colegii invidiosi pe ea.....dar nu intelegeam de ce unii chiar se foloseau de autoritatea ei, de relatiile ei si chiar de generozitatea ei.......ma refer la mesele pe care le facea cu bauturi scumpe si fel de fel de delicatesuri.........si alte cadouri valoroase pe care le facea la diferite evenimente ale colegilor. In anul l979 eu am plecat din intreprinderea  X unde am fost colega cu doamna V. Dupa 29 de ani am intilnit-o in piata mare din Rm Vilcea. Aceeasi doamna cu trasaturi de femeie frumoasa, usor inbatrinita, cu o deformatie a coloanei vertebrale.......totusi cu o prezenta agreabila.......ne-am imbratisat.......si fiindca dinsa era cu cineva.......m-a invitat la dinsa. Dupa citeva zile am mers in vizita la dinsa cu fiica mea. Ne-a primit frumos cu o masa plina cu de toate. Nu se schimbase cu nimic........aceeasi persoana..... cu toate zvonurile si birfele la zi......curioasa sa afle totul despre tine......tentata sa te faca de ris in fata asistentei......cu slabiciunile de acum 29 ani. Nu mi-a venit deloc bine cind in fata fetii mele mi-a amintit de micile mele stingcii ale tineretii. Nu s-a maturizat cu nimic.........gindea la fel ca acum 29 ani. Este pensionara de citiva ani.......fiica lucreaza la o ambasada din Bucuresti.......sotul traieste.... dar este foarte bolnav. Are menajera si o femeie care are grija de sotul ei. Traieste din amintiri. Deci dinsa nu s-a schimbat nici in bine nici in rau......a ramas aceeasi.
  
                Am cunoscut  persoane care faceau pe marile doamne.......mergeau pe strada ca niste cerboaice..... dar care aveau un caracter foarte urit.......se foloseau de oameni .....si apoi ii reclamau sau isi bateau joc de ei. Aceste zise doamne erau, de fapt, niste femei simple fara educatie,  care se foloseau de pozitia sociala a sotilor in umbra carora traiau. In timp.... aceste pretinse doamne au devenit si mai rele......neconstientizind cit rau fac celor din jur dar si familiilor, lor. Pentru ele conta mai mult........cum sunt vazute in societate......ele si familiile lor. Ce se intimpla in interiorul familiilor.....lor.....Dumnezeu cu mila. Cu aceste femei am avut probleme mari. Tot la servici le-am cunoscut......imi erau colaboratoare. Dupa pensionare s-au gindit sa ma foloseasca in interesele lor meschine.....bineinteles.....fara sa stie una de alta. Pina la urma mi-au demonstrat ca sunt niste tate,mahalale, niste parvenite... care venite  la oras.... s-au dedat la tot felul de excrocherii.....fiindca erau aparate de sotii lor suspusi. Dumnezeu are grija si de ele.......se cam vede.... pacatele lor..... au cazut pe copiii lor.
            
        VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu