marți, 12 octombrie 2010

Trairile launtrice.............o povara greu de dus XXIX

                       Toata viata am avut parte de oameni........din acestia.......cu ochelari de cal care m-au judecat foarte aspru cind am avut o alta parere decit a lor. Studiati fratilor si largiti-va orizontul vostru de cultura......si nu ma mai judecati. Imi plac observatiile, criticele........dar nu-mi place ca cineva sa ma inregimenteze intr-o teorie, dogma....etc. SA FIM MAI TOLERANTI CU NOI.........SI APOI CU CEILALTI!
                       Dar..... imi asum acest risc al expunerii trairilor mele pe internet......al parerilor mele.....al constatarilor mele in urma supunerii sub observatie a fiintei mele.
                        Am citit multe lucrari de specialitate desi nu era domeniul meu de activitate, pentru a cunoaste cit mai multe si pentru a intelege mai usor pe acei care ne diagnosticheaza pe noi cu o usurinta teribila.

                        Asta i-a intrigat cel mai tare pe superficiali......pe nebunii care s-au cocotat in posturi pe care nu le meritau si faceau pe dictatorii.

                      Si acum o intimplare din viata mea. In urma cu 36 ani am cunoscut in tren........mergeam la Cogealac- Tari Verde la matusa mea.......un personaj tot din RmValcea. Acesta lucra in armata( MFA). Ca om era dezastru......un caracter urit.....un fanfaron.....se contrazicea in tot ce spunea. Insistenta lui de a ma cauta la servici sau acasa m-a pus pe ginduri. Sigur ca am spus stop acestei insistente a lui. Dupa o perioada am fost cautata la servici de un domn care mi-a spus ca este din Buzau si ca este psiholog. Fusese trimis de acest persanaj..... pe care l-am cunoscut in tren........pentru a ma testa. Mi-am dat seama fiindca m-a supus unui tir de intrebari subtile. Asa s-a incheiat povestea cu personajul din tren care incercase sa ma intimideze pe mine cu psihologul de doua parale.
                     O alta intimplare petrecuta in anul 1983. Lucram in birou cu o doamna bolnava de sifilis. Fusese angajata de militie......o poveste intreaga. Aceasta femeie, la vreo 43 ani, avea niste manifestari ciudate. Am zis sa nu-i fac rau, sesizind pe seful direct, ca perturba activitatea ce o desfasuram, cu manifestarile ei violente.  Asa am decis sa merg la dispensarul intreprinderii si sa-i spun medicului ce manifestari bolnavicioase avea colega.......mai ales ca stiau toti ca fusese angajata fortat de militie..... si crezind ca doctorul cunostea cazul. Doctorul m-a ascultat si dintr-o data ii spune asistentei sa-mi faca fisa medicala....si sa scrie  ceva.....care continea si cuvintul "fetis". In primul rind eu nu ma dusesem pentru mine ca as fi avut probleme de sanatate ci pentru a semnala manifestarile ciudate si violente ale colegei care efectiv trebuia ajutata. Atunci mi-am zis : "Doamne ce nebun este doctorul acesta"........si i-am cerut explicatii. Acesta a refuzat sa-mi explice de ce mi-a facut fisa medicala si a scris in fisa cuvintul fetis. In primul rind nu i-a convenit ca i-am cerut explicatii......si apoi faptul ca am inteles ce a vrut sa insinueze. Deci nu degeaba am citit lucrari, studii de psihologie, psihiatrie....etc. Aceste  informatii......m-au ajutat sa ies din multe situatii create de adevaratii nebuni care treceau ca oameni de baza in armata, medicina.....si alte domenii.

 VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu