miercuri, 27 octombrie 2010

trairile launtrice...........o povara greu de dus XXXI

                    Incercarile vietii mele nu au incetat........probabil nu am primit toate lectiile de viata.....sau.....probabil ca nu am invatat ce trebuia din unele "lectii" primite de la viata. Asta este......nu ma pot eu opune.....celor nevazute......celor necunoscute de stiinta oamenilor. Ma las in voia soartei.......chiar sa vreau.....timpul nu pot sa-l dau inapoi.....pentru a-mi trai altfel viata. Am ajuns la aceeasi concluzie: trebuie sa ma schimb eu in raport cu ceilalti......si nu sa incerc eu sa-i ashimb pe altii. Desi concluzia aceasta am tras-o de mult......totusi eu m-am intors la oamenii din trecutul meu......pentru a-i face sa inteleaga realitatea. De fapt am gresit eu intorcind fata catre ei......ci nu spatele pentru totdeauna. Despre cine este vorba?
                 Chiar despre fostul sot, tatal fiicei mele Adelina. Am luat legatura cu el pe 26 sept.2010 cind Adelina a avut un necaz cu patroana unde lucra. Interventia lui a ajutat-o pe Adelina.......mai mult ca suport moral. A invitat-o la el acasa......unde fata nu a mai fost din anul 2008. Adelina s-a simtit bine la tara......desi nu a inteles pe moment..... reactiile tatalui ei..... cind ea a vorbit cu mine la telefon. El a incercat sa ma critice pe mine si sa rascoleasca trecutul.......facind-o astfel pe Adelina..... sa scurteze sederea ei..... la el. Cind a venit fata acasa mi-a povestit ca : "tata facea ironii foarte des.....vorbea in parabole si exagera foarte mult......inflorea orice intimplare sau stare din viata lui. Eu care il cunosc foarte bine..... ii spusesem feti sa nu-i ia in seama toate "trancanelile". Deci nu s-a schimbat cu nimic......la cei 67 ani ai lui ar trebui sa fie maturizat si cu capul pe umeri... cum se zice. Sufletul lui a ramas tot tinar.....nu vede decit distractii....competitii pe toate liniile. Are pofta de viata.....parca el are virsta Adelinei. Nu are intelepciunea unui om trecut prin viata. Viseaza.....si acum. Nu se ingrijeste de sanatatea lui......fiindca are probleme de sanatate. Nu este cumpatat in alimentatie.....nu a renuntat la doua vicii.....parca le-a mai diminuat din intensitate. Nu primeste sfaturi. Este extrem de mindru si orgolios.....nu-si recunoaste greselile.....nici in sinele lui.....cred. A ramas un indoctrinat politic....fara un tel personal. A luptat pentru comunisti..... acum lupta pentru PSDisti......o lupta zadarnica fara un cistig personal. Dar.... si-a adus aminte ca are o fiica.......pe care a abandonat-o inainte de a fi nascuta cu  o luna.......si de la ea are pretentii.....ca si cum ar fi crescut-o, educat-o sau ar fi tinut-o in scoli. Nu i-a placut sa aiba o familie........si nici s-o pastreze. Macar daca a gresit la tinerete......sa nu faca alte greseli acum la batrinete.....cu pretentii absurde....cu critici....reprosuri.....minciuna.. Oricum Adelina este dezamagita de cum se prezinta tatal ei........dupa atita experienta de viata......nu a invatat nimic de la viata.
                   Aici este valabila zicala: "Lupul.... isi schimba parul....... dar naravul.....nu. 

VA URMA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu