marți, 12 octombrie 2010

Trairile launtrice...........o povara greu de dus XXVIII

             Nu o sa-mi cenzurez trairile.....si nici constatarile mele... dupa o experienta de 60 de  ani de viata....numai pentru motivul ca unul din cititorii blogului meu ma judeca aspru (vezi comentariul de la postarea mea cu nr.XIII). Eu cred ca am tot dreptul sa fac o incursiune in trecutul meu......in psihicul meu....sa-mi pun intrebari.....si sa fac constatari......din punct de vedere CRESTIN dar si din alte puncte de vedere......alte concepte filozofice.......sau chiar din punct de vedere parapsihologic! De ce nu?
           Poate nu am informatiile suficiente.......dar din ce am trait.......din ce am citit.......pot sa spun ca inteleg altfel lumea cu misterele ei. Ma indoiesc de multe......dar Nu  de puterea LUI DUMNEZEU. Stiinta si religia......vor ajunge pe aceeasi CALE! Deocamdata........aici este indoiala.

          Eu nu doresc sa am dispute filozofice cu nimeni.

VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu