duminică, 19 mai 2013

Trairile launtice........o povara greu de dus 166


                    Din data de 26 februarie 2ol3, eu si fiica mea ne confruntam aproape zilnic cu rautatile rudelor fostului sot dar si cu rautatile dusmanilor fostului sot. Acesti oameni rai ne agaseaza cu apeluri telefonice insistente si rautacioase. Tatal fiicei mele a facut in cursul lunii februarie 2o13 doua atacuri cerebrale......am explicat in postarile anterioare......acum vreau sa spun ca ma deranjeaza apelurile telefonice anonime de amenintare......dar si telefoanele celor care incearca sa ne "iscodeasca" si apoi sa se foloseasca de noi in razbunarile lor pe MISTER GIGI. 
                 Ieri 18 Mai 2013 am primit un apel telefonic cu informatii inedite.....de la o ruda apropiata a lui Mister Gigi. Intrebarea este: de unde se stia ca Adelina.....fiica mea si a lui Mister Gigi....a fost invitata de tatal ei la domiciliul lui?.....intr-o alta localitate din judetul Valcea? Persoana o ruga pe fata sa nu mearga la tatal ei.....ca este o perioada "tulbure". Asa s-a intimplat si de Paste.....chipurile a fost "prevenita" sa nu mearga la tatal ei ca "se lasa cu catuse". Substratul acestor convorbiri telefonice noi il banuim.....este interesul mai multor persoane......atit rude cit si persoane straine.....de al convinge pe Mister Gigi sa le dea CASA cu act de vinzare cumparare.....pentru ca sa aiba grija de el. Problema este ca Mister Gigi se va recupera fizic in urmatoarele luni......si ca a angajat o femeie sa aiba grija de el....refuzind ajutorul surorilor si chiar al fiicei lui. Sincer sa va spun.....pentru mine acesti oameni lipsiti de sentimente umane.....care urmaresc bunurile cuiva.....numai pentru faptul ca temporar sunt la necaz.....sunt niste BRUTE!
                  Nu-i inteleg pe "acesti oameni"......mai ales ca sunt rude apropiate......nu le inteleg avaritatea......fiindca sunt oameni cu stare materiala buna. Asa cum am mai spus in articolele anterioare am avut parte de oameni rai care m-au "improscat cu noroi" atit pe mine cit si pe fata mea......o experienta de viata urita.....O ADEVARATA DRAMA A FAMILIEI MELE! Nu stiu care va fi FINALUL......dar sunt sigura ca vor mai fi "furtuni si uragane" in sufletul meu. Fiica mea este altfel......trece la actiune.....si rezolva problemele......fara sa puna suflet......actioneaza cu "singe rece" cu astfel de oameni.
                             Acesti oameni care se razboiesc cu noi.....fara un motiv intemeiat......nu se gindesc deloc la Mister Gigi care are nevoie de liniste pentru recuperarea fizica, psihica.....si nu de conflicte zilnice si represalii asupra lui ca sa le dea CASA cu act de vinzare cumparare.....ca asa vor: surori, nepoate. Fiica lui o sa faca cunoscuta aceasta situatie, autoritatilor din localitatea de domiciliu a tatalui ei......daca se continua cu aceasta hartuiala psihica a lui Mister Gigi.....de catre rudele sau persoanele straine de familie.....se poate ajunge la un alt atac cerebral.....deja a facut o pareza faciala in urma unor conflicte create de surori si nepoate. ATENTIE CA HARTUIALA PSIHICA A UNUI BOLNAV CADE SUB INCIDENTA LEGII......
   
          VA URMA
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu