vineri, 17 mai 2013

Trairile launtrice........o povara greu de dus 165

                
                            Sunt foarte suparata pe citeva persoane din localitatea de domiciliu a fostului sot......Mister GIGI......care vin la Rm Valcea......la domiciliul meu........pentru a ma provoca pe mine si pe fiica mea......ca apoi sa mearga la fostul sot si sa-l necajeasca si pe el......cu fel de fel de vorbe......discutii facute de catre acesti oameni......pe care noi nu-i cunostem. Adevaratele motive nu le cunosc dar banuiesc.......ca vor.....ca fostul sot sa se retraga din functiile politice pe care le detine......avind in vedere virsta si faptul ca in luna februarie 2013 fostul sot a facut doua accidente cerebrale.....si ca nu s-ar mai recupera fizic. Nu inteleg de ce acesti oameni ne folosesc pe noi.......in toata povestea asta de razbunare.....oare ca sa loveasca in fostul sot......sau in noi?. Daca eu nu-i cunosc pe cei care incearca sa ne iscodeasca pe noi......adica pe mine si fata.......Adelina nici atit nu-i cunoaste......fiindca ea nu a locuit niciodata in localitatea de domiciliu a tatalui ei. Chiar daca eu pot fi considerata dusmanca fostului sot.......fiica lui si a mea.....ADELINA.....nu este dusmanca tatalui ei......dar fratilor eu nu-i doresc raul......si nici moartea fostului sot. Nu sunt de acord cu acest mod de a te razbuna pe cineva atunci cind este cazut.....prabusit......invins.....cum vreti sa spuneti.
                             Este adevarat ca Mister Gigi are mai multi dusmani decit prieteni......dar fratilor lasati-va de "cioace".....nu mai faceti intrigi.....nu mai imbirligati lumea.....ca si voi la rindul vostru sunteti "tocati" de altii......de ce ne amestecati pe noi in conflictele voastre?. Daca cititi postarile mele.....o sa intelegeti.....ca nu este bine sa judecati pe altii atunci cind nu cunoasteti adevarul. Eu si fiica mea am trait necazul lui Mister Gigi cu adevarat.......si am suferit in sufletele noastre......ci nu dvs. care abia asteptati sa moara ca sa-i luati locul.......valabil pentru prietenii! dusmani!.....iar pentru surori.....sa-i luati "averea". HALAL DE ASTFEL DE OAMENI!!

        VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu