duminică, 5 mai 2013

Trairile launtrice......o povara greu de dus 164


                                
                                  In ultimile luni trairile mele emotionale sunt foarte intense. Ma influenteaza si starile prin care trece fiica mea Adelina. Amindoua suntem bulversate nu numai de boala tatalui Adelinei dar si de ostilitatea unora care nici nu ne cunosc...... dar care au reusit sa ne faca de ris in comunitatea unde traieste tatal Adelinei......punindu-ne vorbe in gura......pentru ca ei sa plateasca "politele" mai vechi lui Mister Gigi.
                              Problema mea este alta.....ca neputinta mea fizica si financiara imi limiteaza actiunile. Si eu de un an de zile sunt intr-o situatie delicata cu sanatatea.....in sensul ca opt luni de zile am fost tintuita la pat. Adelina a avut grije de mine.....apoi alt necaz......tatal Adelinei. Nu stia biata fata cum sa se imparta......fiindca noi parintii Adelinei traim in localitati diferite. Fiindca tatal Adelinei.....adica Mister Gigi.....cum ii spunem noi.....are 4 surori pensionare......ai caror copii sunt casatoriti la casele lor.....am zis noi.....ca pot avea grija de fratele lor.....mai ales doua dintre ele.....care i-au controlat viata si nu l-au lasat sa-si faca rostul lui cu nici una din femeile cu care a incercat sa stea Gigi dupa ce s-a despartit de mine.
                         Nimeni nu are dreptul sa ne judece......mai ales rudele lui Mister Gigi care stiu situatia Adelinei......care efectiv nu poate avea grija de Mister Gigi.....fiindca are grija de mine......nu ca nu ar vrea sa aiba grija. A ales sa aiba grija de parintele cu.....care locuieste........noi parintii domiciliem in localitati diferite.....si avem cam acelasi fel de nevoi. Sigur.....au sarit surorile lui Mister Gigi cu "gura lor spurcata" in mod nedrept s-o improste cu noroi pe Adelina........s-o ameninte pe fata...... si......sa-i bage in cap tot felul de minciuni lui mister Gigi.
                            Nimeni nu stie ce este in sufletul Adelinei mai bine decit mine.....de aceea am luat hotarirea sa-mi apar fiica.....oricum pe mine ma urasc de moarte rudele lui Mister Gigi. Numai eu stiu ce este in sufletul meu.....si care-mi sunt trairile mele launtice.....si......bineinteles.......BUNUL DUMNEZEU.......care ma va apara atit pe mine cit si pe Adelina de dusmani.


             VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu