miercuri, 1 mai 2013

Trairile launtrice.......o povara gteu de dus 161


           
                        Pentru a lamuri o data pentru totdeauna DRAMA MEA SI A FIICEI MELE ADELINA......O DRAMA DE FAMILIE PE CARE NU AS DORI-O NIMANUI......pentru a nu se mai interpreta in fel si chip.....pentru ca unii dintre cei cu care am  comunicat noi.....sa nu ne mai inregistreze.....fiindca noi avem telefoane performante si stim cind suntem inregistrate.....pentru a nu mai fi "folosite" si tradate.....atit eu cit si fiica mea......implicate fara voia noastra in tot felul de discutii........am sa scanez o parte din scrisorile adresate mie de catre Mister Gigi de alungul a 3o ani.....am sa le pun pe internet.......scrisori redactate de un ACTIVIST DE PARTID in regimul trecut......si apoi de o persoana publica......ce a devenit Mister Gigi.....prin functiile pe care le-a detinut. Scrisul lui poate fi recunoscut de cei care-l cunosc......rude.....prieteni.....colaboratori si chiar dusmani etc. Dupa ce veti lectura scrisorile......cu siguranta nu o sa mai faceti greseala de a ne judeca atit de aspru pe mine si Adelina......si nici a ne folosi in razbunarile voastre pe Mister Gigi. Celor carora le-am "cazut in plasa" sa va fie rusine.....ca ne-ati vorbit in fata frumos si in spate ne-ati turnat. Chiar credeti ca v-am spus.....ce ati fi vrut voi?.....ca apoi sa difuzati?



                VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu