miercuri, 1 mai 2013

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 160



                             Astazi.....1 Mai 2013....la orele 22:15....fiica mea a primit un telefon mai mult dubios decit surpriza. Era sotul sorei lui Mister Gigi pe care Adelina.....fiica mea.....nu-l cunoaste. Pentru prima data in 32 ani......Adelina a cunoscut-o pe sora tatalui ei....Maria....sotia domnului in discutie......intr-un salon de spital unde era internat tatal ei.....adica in luna februarie 2013. Nu stiu cu ce ginduri a dat telefon acest domn.....dar s-a contrazis in ce a spus......adica Adelinei i-a spus sa se duca de Paste la tatal ei......apoi mie mi-a zis sa nu se duca Adelina de Paste la tatal ei..... fiindca se lasa cu "catuse".....ca va avea de a face cu surorile lui Mister Gigi. Initial a vorbit cu Adelina......interesant ca acest domn vorbea intruna.....nu-i permitea Adelinei sa-i dea replica.....cind am vazut ca fata se enerveaza.....i-am luat telefonul si am continuat eu convorbirea cu domnul. L-am intrebat ce doreste de la Adelina?.....i s-a cam taiat avintul verbal.....si cu vocea "scazuta" mi-a spus ca a vrut sa spuna ca Mister Gigi se simte bine.....si ca ei nu au pretentie la nimic. L-am intrebat daca noi le datoram ceva lor.....a spus ca nu.....dar.....se intreba cum de am avut eu parte de acest om.....adica de Mister Gigi?!. Eu sunt foarte prudenta cu genul acesta de oameni vicleni.....si i-am dat un raspuns care nu l-a satisfacut. Ce vroia de fapt sa afle de la Adelina?.......amanunte cu privire la intentiile Adelinei......in legatura cu tatal ei. Felul cum vorbea cu fata mea......ma face sa cred.....ca  nu au o parere prea buna despre Adelina. Ei nu stiu cu cine au de a face.....fiindca Adelina le va face fata.... cu brio.....acestor persoane certarete......si ca nu se da "in primire" Adelina la "iscoade"......din contra cind o vor "calca pe coada".....s-a terminat cu politetea si respectul. 
                       Atentie......doamnelor si domnilor care ati avut interes in toata aceasta poveste de viata......ca Adelina va interveni.....cind este cazul.....pentru a lamuri aceasta poveste.....care estede fapt O DRAMA DE FAMILIEI.


         VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu