vineri, 6 mai 2011

Trairile launtrice.......o pavara greu de dus 60

                   Important este sa inveti din pataniile altora......ci nu sa  traiesti pe pielea ta, niste necazuri pe care le-ai putea evita, daca iei in seama si pataniile altora. Eu va povestesc din intimplarile mele de viata, tocmai pentru ca cei care citesc blogul meu sa evite, cit se poate, necazurile, sau problemele care le-ar putea aduce necazuri. Recunosc ca motivul pentru care fiica mea mi-a creat acest blog a fost acela de a ma elibera, intr-un fel, de povara acestor trairi launtice, framintari launtrice, cauzate de multimea de necazuri care mi-au "napadit" viata.....dar va impartasesc si  din experienta mea de viata.... care este incarcata de intimplari negative.
                  Niciodata sa nu va lasati prinsi in LATUL BELELELOR cu voia voastra.
                  Ieri si azi am vazut la TV......BOTEZUL micutei MARIA fiica cintaretei DANIELA GYORFI.
M-au impresionat.......nu numai botezul in sine......dar si lacrimile Danielei.....pentru ca MAMA DANIELEI fiind imobilizata la pat nu a putut participa la acest eveniment. Oricum mama Danielei a putut urmari in direct slujba de botez si chiar petrecerea. Mama Danielei este imobilizata la pat de peste 30 ani. Pentru Daniela nu a fost o povara, din contra a fost si este suportul ei moral. Mama Danielei este o femeie puternica, o persoana optimista. Cind au aparut neintelegeri intre partenerul de viata al Danielei si mama ei.....Daniela s-a exprimat.....chiar la TV..... ca renunta mai degraba la partener.....decit la mama sa. Pina la urma situatia s-a mai "indulcit". Admir atitudinea Danielei. Sigur ca s-au gasit unii s-o critice......dar ca OM, ca fiica este pe "sufletul" multor mame care se gasesc sau nu in situatia mamei Danielei.
                  MAMA este una pe lumea aceasta.......trebuie respectata.......si pretuita..... indiferent de ce intervine in viata. DANIELA GYORFI este un model demn de urmat de copiii care au  situatii similare.....dar si un avertisment pentru cei care vor sa se descotoroseaca de o eventuala povara, cind parintii ajung la neputinta.....sau ori care din membri unei familii.  

                                                                 VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu