vineri, 6 mai 2011

Trairile launtrice.........o povara greu de dus 61

             Sunt indignata de atitudinea pe care a avut-o Dl Sorin Ovidiu Balan.... si nu numai......fata  de Dl Bologan Vasile invitat in emisiunea DDD de la OTV. Eu nu am vazut emisiunea de la inceput......ci de la ora unu pina la ora trei in noaptea de 4 mai 2011. Eu l-am cunoscut pe dl Bologan Vasile intr-o imprejurare foarte grea a vietii mele, adica in anul 2oo2 la Spitalul Floreasca, cind eu m-am operat de coxartroza. Dinsul venise la o pacienta, colega de a dinsului de la RADIO ACTUALITATI. Dl Bologan este basarabean dar si cetatean american. Dinsul are o inalta pregatire in domeniul paranormal la scoala ruseasca, care este renumita in PARAPSIHOLOGIE. Este profesor......maestru in HIPNOZA. Concret, atunci in 2oo2, dupa operatie mi se invinetise piciorul....exista riscul ca organismul meu sa respinga proteza.....facusem si febra mare. Dl Bologan cind m-a vazut mi-a facut niste pase energetice.....si apoi sub hipnoza.....m-a eliberat de febra mare in citeva minute. Vineteala piciorului a disparut ca printr-o minune. Asa m-a scapat de marele necaz care se declansase. Nu ma cunostea.....dar din dragoste de semeni a facut un bine......fara plata. Apoi m-a ajutat de la distanta si pe mine si pe fiica mea. Nu-mi venea sa cred cind am auzit si am vazut ce bascau facea dl Balan de dl Bologan. Ca necunoscator in probleme de paranormal....ca sa nu zic ignorant....dl Balan trebuia sa taca si sa nu-l blameze pe dl Bologan stricindu-i intr-un fel imaginea de Om in primul rind. Numai ca nu i-a zis "sarlatan" dar a dat de inteles ca este asa ceva. Dl Bologan are multe lucrari de cercetare in domeniu dar si multe carti scise pentru cei care sunt interesati de hipnoza si nu numai. Nu merita dl Bologan un astfel de tratament din partea unor oameni care habar nu au de paranormal...poate nici nu sunt pregatiti sa inteleaga asa ceva.....nivelul lor de constiinta este prea jos. Nu inteleg de ce dl Dan Diaconescu nu l-a contrazis pe dl Balan, fiindca dlui l-a invitat pe dl Bologan in emisiune si alta data..... si a fost incintat atunci de audienta care i-a facut-o dl Bologan!. Urit ce se intimpla in emisiunile lui Dan Diacnescu (DDD)......valorile fiind puse la zid de neaveniti.....angajati sau colaboratori ai OTV...... pe care dl Diaconescu ii foloseste pentru as expune prostia, delirul ideatic, rationamentele lor, lipsite de logica. Acest post promoveaza violenta dar si incultura.
                 Atentie!! public talespectator.... nu va pierdeti ore bune din programul dvs de somn..... pentru a va indoctrina cu prostia!.

      VA URMA

Un comentariu:

Seherezada spunea...

D-NA GETA , si eu l-am cunoscut foarte bine pe D-L BOLOGAN , si pot sa spun ca pe linga cele scrise de d-stra si cu care sint de acord mie la suta o sa aibe ecou asupra oamenilor care l-au ponegrit. Are Insusi Dumnezeu si Maica Domnului grija. Domnul Bologan este o dulceata de Om si ma bucur ca Dumnezeu m-i l-a scos in cale. pacat ca lumea este inculta, dar probabil ca asa trebuie sa fie. Urmariti saiturile care sint si la dinsul pe pagina oficiala : Conversatii cu Sfintul Duh si 1001 de nopti-Sheherezada. Succes , d-na Geta.

Trimiteți un comentariu