marți, 3 mai 2011

Trairile launtrice..........o povara greu de dus 59

                  Un necaz atrage alte necazuri.......de asa ceva......am avut eu parte toata viata......aproape ca m-am obisnuit cu "loviturile" verbale ale semenilor, cu parerile lor rautacioase. M-am invatat cu remarci de felul......"e bine ca o ai pe Adelina, ca sa te ajute, fiindca esti neputincioasa" sau  " de ce nu o lasi pe Adelina sa se marite? si o ti dupa dta ca sa te duca de colo pina colo?"......si alte remarci mult mai jignitoare decit cele spuse aici.
                  In urma cu citeva zile tatal Adelinei i-a spus la telefon pe un ton de repros ca.....sta sluga la mine....sa se mai duca si la el. Surprinzator pentru Adelina dar si pentru mine. El care a primit-o pe Adelina doar cind a vrut el, ci nu cind si-a dorit fata. Acum incearca sa invrajbeasca fata cu mine......nu inteleg de ce-i spune Adelinei astfel de cuvinte. Adelina niciodata nu mi-a reprosat asa ceva.....din contra.....ea este bucuroasa cind iesim in oras impreuna......in rest eu ies in oras cu fratele meu.....fiindca asa cum stiti probabil, din spusele mele, ma deplasez foarte greu. Eu m-as bucura cel mai mult ca Adelina sa se marite.....este decizia Adelinei cind se marita si cu cine.....nu o influentez cu nimic......si nici nu o retin. Cred ca nu sunt o povara pentru ea. Adelina mea are preocupari  deosebite, are prieteni valorosi.....doar ca nu frecventeaza Cluburi sau Discoteci.....asa cum isi doreste tatal ei si nu numai. O cunosc destul de mult pe Adelina si nu cred ca vreodata s-ar plinge la cineva ca eu as fi un obstacol in calea fericirii ei. Astea sunt doar rautati ale unor oameni rai care nu pot trai de grija mea si a fiicei mele. In ce-l priveste pe tatal Adelinei care s-a exprimat destul de urit la adresa mea......ma rog la BUNUL DUMNEZEU sa-i  lumineze mintea si sufletul. Adelina are virsta de 29 ani.... si cred eu..... ca ea constientizeaza..... mai mult decit tatal ei..... ce s-a petrecut si ce se petrece in familia ei.... in viata ei. Adelina socializeaza foarte bine cu oamenii.....doar ca se ataseaza mai greu de cineva.....si desi are 29 ani ea pare de 17 ani......insa este destul de matura in gindire si serioasa in tot ce face. Nu inteleg de ce unii oameni, semeni de ai mei, cred ca eu sunt cea care ii dirijez viata ei.
                     Nicio mama nu-si doreste raul copilului ei. Din contra.....eu vreau sa traiesc s-o vad fericita pe fiica mea, cu familia ei.....sa ma bucur de nepotei. Cum as putea eu s-o folosesc pe fiica mea ca pe o "sluga" cum zice tatal ei?. Doamne cit de nejudecat este.
                        OAMENI BUNI....... cind va casatoriti sa va ginditi foarte bine......sa nu ajungeti la divort.....si mai ales atunci cind sunt copii, fiindca numai copiii au de suferit din neintelegerile parintilor. Copiii care provin din familii dezorganizate au teama de casatorie, iar parintii care nu s-au recasatorit, cind ajung la batrinete, singuri si neputinciosi......au pretentie la acei copii pe care i-a abandonat la tinerete.....sa aiba grija de ei la batrinete. Atentie mare la copiii vostri.


               VA URMA

3 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

viata este un sir nesfarsit de incercari. mai bune, mai rele. zile bune, zile rele. casnicie perfecta e clar ca nu exista. oamenii nu sunt perfecti, asa ca nici actiunile lor nu pot fi atinse de perfectiune. pentru ca auzeam uneori punandu-se intrebarea - exista casnicie perfecta? retorica intrebare! tot ceea ce poate fi e respectul si iubirea intre soti. si ideea de-a nu face rau celui de langa tine. si intelegerea. mai ales intelegerea.

puiu mihai spunea...

Sarut mana, doamna Geta!Eu sunt un strain,un intrus si nu-mi permit sa comentez despre lucruri atat de personale si de sensibile!
Am pentru dumneavoastra doar o strofa din ,,Glossa" lui Eminescu:
,,De te-ating,sa feri in laturi,
De hulesc , sa taci din gura,
Ce mai vrei cu-a tale sfaturi
Daca sti a lor masura,
Zica toti ce vor sa zica
Treaca -n lume, cine-o trece,
Ca sa nu-ndragesti nimica
Tu ramai la toate rece!"

Geta spunea...

Ambele comentarii sunt binevenite....si va multumesc!Ma bucur ca ele vin de la doi tineri care inteleg complexitatea sufletului uman....ambi fiind maestri ai cuvintului scris si rostit. Va multumesc!

Trimiteți un comentariu